English

مدیرکل زندان های استان اصفهان خبرداد:

بیش از ۵۰۰ نفر از مددجویان زندان های اصفهان خدمات دندانپزشکی دریافت کردند

مدیرکل زندان های استان اصفهان از انجام بیش از 500مورد خدمات دندانپزشکی رایگان ویژه مددجویان باحضور گروه‌های جهادی در زندان های اصفهان خبر داد.

بیش از 500 نفر از مددجویان زندان های اصفهان خدمات دندانپزشکی دریافت کردند

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، محمود ضیایی فرد اظهار داشت: باحضور 25نفر از پزشکان ومتخصصین دندانپزشکی به مدت سه روز در استان اصفهان بیش از 500 تن از مددجویان زندان های اصفهان خدمات دندانپزشکی دریافت کردند.

وی در ادامه تصریح کرد:این گروه با حضور سه روزه خود در این استان در زندان‌های مرکزی، نسوان و کانون اصلاح وتربیت حضور یافته و در راستای معاینه، کشیدن دندان، عصب کشی، ترمیم دندان فعالیت و مددجویانی که در این  زمینه با مشکل روبرو بودندبا تلاش این گروه بصورت رایگان خدمات مربوطه را دریافت کردند.

ضیایی فرد در ادامه اظهار کرد:جهت توسعه فعالیت های مذهبی، قرآنی فرهنگی، هنری، و دیگر خدماتی همچون بهداشتی و درمانی، دندانپزشکی، چشم پزشکی نیازمند حضور خیرین و گروههای جهادی هستیم و امیدوار یم در آینده ای نزدیک شاهد سیل این حضورباشیم.

جلال عادلی مسئول گروه جهادی منتظران ظهور نیز در این راستا گفت:این گروه در طی بیست سال عمر خود خدمات  دندانپزشکی در مناطق محروم کشور داشته که در سال جاری پس از اعلام ریاست قوه قضائیه  مبنی بر حضور گروه‌های مردمی و جهادی در زندان‌ها و دعوت ریاست سازمان زندانهای کشور در این خصوص طی  د و ماه گذشته در زندان‌های استان تهران خدمات ارایه کرده و در اولین سفر استانی نیز اصفهان انتخاب شد.

وی گفت:این گروه با حضور 25،نفر از پزشکان و متخصصین دندانپزشکی از استان های تهران، همدان، لرستان، اصفهان به مدت سه روز در استان اصفهان خدمات دندانپزشکی ارائه می کنند.

مسئول گروه جهادی منتظران ظهور با اشاره به اینکه تمام وسایل مورد نیاز از تهران حمل شده، اضافه کرد:در مدت حضور در استان اصفهان زندانیانی که نیاز به انواع خدمات دندانپزشکی دارند، مورد معاینه قرار گرفته و مشکل وی حل که خوشبختانه حدود 500 خدمات به مددجویان ارایه که از نظر ریالی بالغ بر 550 میلیون تومان خدمات رایگان دریافت کرده‌اند.

دندانپزشکی

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه