English

با دستور قضایی؛

۸ هزار متر مربع از اراضی ملی در میناب رفع تصرف شد

رییس کل دادگستری استان هرمزگان اعلام کرد: با دستور قضایی از ۸ هزار و ۷۰۰ متر مربع از اراضی ملی شهرستان میناب رفع تصرف شد.

۸ هزار متر مربع از اراضی ملی در میناب رفع تصرف شد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، علی صالحی رییس کل دادگستری استان هرمزگان اعلام کرد: به منظور حفظ و حراست از انفال عمومی و حقوق بیت المال، ۸ هزار و ۷۰۰ متر مربع از زمین‌های ملی شهرستان میناب رفع تصرف شد.

وی با تأکید بر لزوم برخورد قاطع قضایی با متصرفان اراضی ملی یادآور شد: متخلفان برابر موازین قانونی تحت تعقیب قرار می‌گیرند و با قلع و قمع ساخت و سازهای غیرمجاز، اراضی ملی که متعلق به عموم است از دستبرد متجاوزان و فرصت طلبان محفوظ خواهد ماند.

صالحی در ادامه بر لزوم هماهنگی هرچه بیشتر میان نهادهای مسئول در حوزه صیانت از اراضی تأکید کرد و افزود: در خصوص ساخت و سازها و تصرفات غیرمجاز در استان، تدابیر لازم اندیشیده شده و بررسی نحوه واگذاری در دستور کار دستگاه قضایی و شورای حفظ حقوق بیت المال در اراضی ملی و منابع طبیعی استان قرار دارد.

رییس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین با اشاره به اینکه حفاظت از اراضی ملی و عرصه‌های طبیعی اولویت مهم و اساسی دستگاه قضایی استان محسوب می‌شود، تأکید کرد: عرصه‌های طبیعی متعلق به تمامی نسل‌ها است و بر همین اساس حفاظت از این سرمایه‌های ملی وظیفه‌ای همگانی به شمار می‌رود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه