English

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی:

بالا رفتن قیمت کودهای شیمیایی تحت تاثیر گران شدن ارز دولتی است

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: بالا رفتن قیمت برخی کودهای شیمیایی تحت تاثیر گران شدن ارز دولتی است.

بالا رفتن قیمت کودهای شیمیایی تحت تاثیر گران شدن ارز دولتی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، در پی انتشار خبر گران شدن کودهای شیمیایی حجت الاسلام نقدعلی بیان داشت: با گران شدن کودهای شیمیایی پانزده درصد از نهادهای کشاورزی تحت تاثیر این گرانی قرار می گیرند.

وی اظهار کرد:گران شدن کودهای فسفات و پتاسه به دلیل وارداتی بودن این کودهاست و علت اصلی گران شدن آن تغییر ارز و عدم تخصیص ارز حمایتی به نهادهای مربوطه جهت تهیه کودهای مورد نظراست.

نماینده شهرستان خمینی شهر در مجلس یازدهم سیاست گزاری غلط دولت در سال های گذشته را موجب بن بست برخی امور کشور برشمرد و واردات برخی کالاهای غیر ضروری با ارز دولتی را از دیگر اشتباهات دولت برشمرد.

وی اولین جلسه شروع مجلس توسط کمیسیون کشاورزی را پیرامون نهادهای دامی و کود و سم اعلام کرد و ادامه داد: 15 درصد از نهادهای کشاورزی تحت تاثیر نوع ارز قرار خواهد گرفت.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قطعا مجلس در این امر ورود خواهد پیدا کرد و اگر این سیاست غلط نبود گریبانگیر انواع مشکلات نبودیم کما اینکه سیاست اشتباه طرح بیمه سلامت که بیمه روستاییان از پایین ترین بیمه های طرح شده است با مشکلات عدیده مواجه شده و در حال حاضر طرح بیمه سلامت با شکست مواجه گردیده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی