English

سردار هوشنگ حسینی:

گشت ارشاد صرفاً برای مقابله با کشف حجاب فعالیت نمی‌کند

فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: گشت ارشاد صرفاً برای مقابله با کشف حجاب فعالیت نمی‌کند بلکه یکی دیگر از وظایف مهم مأمورین، جلوگیری از ایجاد مزاحمت برای نوامیس مردم توسط ارازل و اوباش است.

گشت ارشاد صرفاً برای مقابله با کشف حجاب فعالیت نمی‌کند

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سردار هوشنگ حسینی فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: گشت ارشاد صرفاً برای مقابله با کشف حجاب فعالیت نمی‌کند بلکه یکی دیگر از وظایف مهم مأمورین، جلوگیری از ایجاد مزاحمت برای نوامیس مردم توسط ارازل و اوباش است.

وی در رابطه با مأموریت‌های پلیس در رابطه با حجاب و عفاف عنوان کرد: در صورتی که راننده خانم در داخل ماشین کشف حجاب کرده باشد در مرحله اول پیامکی با محتوای توصیه رعایت حجاب به وی ارسال می‌شود و در مرحله دوم در صورت تکرار از راننده اخذ تعهد می‌شود و خودرو به پارکینگ انتقال داده می‌شو

سردار حسینی ادامه داد: در صورتیکه که راننده خانم برای بار سوم تذکرات و توصیه‌های پلیس را رعایت نکند علاوه بر انتقال خودرو به پارکینگ، پرونده قضائی در خصوص عملکرد وی تشکیل و به مقام قضائی ارجاع داده می‌شود.

فرمانده انتظامی استان اردبیل بیان کرد: در صورتی که عکس مندرج در گواهینامه راننده خانم با ظاهر فعلی او مطابقت نداشته باشد و فاقد حجاب مناسب باشد و آرایش غلیظ داشته و شیشه‌های خودرو دودی باشد، برابر قانون رسیدگی می‌شود و مواردی که مربوط به مقامات قضائی باشد تحویل دستگاه قضا می‌شود و مواردی که مربوط به اعمال قانون باشد توسط پلیس اعمال قانون انجام می‌شود.

فعالیت گشت ارشاد در سطح استان اردبیل

سردار حسینی در رابطه با فعالیت گشت ارشاد تصریح کرد: فعالیت گشت ارشاد در سطح استان وجود دارد و مأمورین گشت ارشاد در تفرجگاه‌ها و مناطق گردشگری و سطح شهر حضور فعال و پررنگی دارند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل بیان کرد: در مورد مقابله با بد حجابی طبق مصوبه شورای انقلاب فرهنگی ۲۶ سازمان دخیل و مسئول هستند و باید پای کار باشند و می‌توان گفت که احتمالاً سازمانی را نمی‌توانید پیدا کنید که در این رابطه دخیل نباشد و این اهمیت موضوع و ضرورت همکاری سازمان‌ها با پلیس را می‌رساند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه