English

سید شمس الدین حسینی تاکید کرد:

ضرورت تدوین طرح ساماندهی رودخانه های غرب مازندران

نماینده مردم شهرستان های تنکابن ، عباس آباد و رامسر در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت تدوین طرح ساماندهی رودخانه های غرب استان تاکید کرد و افزود : باید در بحث پیشگیری ، ایمن سازی و بهره مندی عادلانه و شفاف از آورده رودخانه های منطقه طرحی آماده گردد تا بیش از پیش مردم منطقه از برکات این موهبت الهی بهره مند شوند.

ضرورت تدوین طرح ساماندهی رودخانه های غرب مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، سید شمس الدین حسینی اظهار داشت: سه شهرستان غربی استان مازندران به لحاظ زیر ساختی دچار در زمینه های رودخانه ها ، راه ها ، سلامت و پسماند دچار مشکلاتی است که می توان با برنامه ریزی درست در جهت رفع آنها گام برداشت .

وی ادامه داد : در سه شهرستان غرب مازندران رودخانه های پرآبی وجود دارد که تاکنون نتوانسته ایم از برکات آن بهره مند شویم در حالی که هر از گاهی با جاری شدن سیل مشکلاتی را برای مردم منطقه به وجود می آورد.

حسینی  با بیان اینکه در حوزه سلامت ، این منطقه دارای مشکلاتی است، گفت :‌ در این زمینه درمانگاه های زیادی ساخته شده اما آن چیزی که برای منطقه بسیار حائز اهمیت است و دیگران حسرت آن را دارند ، بیمارستان فوق تخصصی ۲۰۵ تختخوابی است که باید روند اجرایی آن تسریع یابد.

نماینده مردم شهرستان های تنکابن ، رامسر و عباس آباد در مجلس پیشرفت فیزیکی بیمارستان فوق تخصصی ۲۰۵ تختخوابی را ۷۵ درصد اعلام کرد و گفت : با بهره برداری از این پروژه حداقل برای یکهزار نفر شغل ایجاد خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه