English

ظرفیت ویژه ایزوایکو در تعمیر انواع شناور و لایروب‌ها

مدیر تعمیرات شناورهای متوسط شرکت ایزوایکو از ظرفیت‌های ویژه این شرکت در تعمیر انواع شناور، بارج، لندی‌کرافت و لایروب‌ها خبر داد.

ظرفیت ویژه ایزوایکو در تعمیر انواع شناور و لایروب‌ها

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان،  وحید صداقت مدیر تعمیرات شناور های متوسط در خصوص تعمیراتی که در این حوزه روی شناورها انجام می شود، گفت: تعمیراتی که ما روی شناورها انجام می دهیم تعمیراتی اساسی است و شناورهایی که جهت تعمیرات به این‌جا آمده‌اند، شناورهایی با ظرفیت متوسط هستند.

صداقت افزود: شناورهای تعمیراتی در این حوزه شامل کانتینربرها، لندی‌کرافت‌ها، لایروب‌ها، شناورهای نظامی، بارج‌ها و یدک کش های کوچک هستند که برای انجام فعالیت های تعمیراتی به پارکینگ این مجموعه هدایت می‌شوند.

وی در ادامه عنوان کرد: بیشتر اقداماتی که ما در این بخش انجام می دهیم شامل تعویض لوله‌های فرسوده، رنگ آمیزی مخازن، امور الکترونیکی و مکانیکی شناورها و رادارها است.

وی ضمن اشاره به اینکه ما در این بخش ظرفیت تعمیر شناورهایی عظیمی را داریم که به جرات می توان گفت با تکیه بر توان ملی و نیروهای توانمند توانسته ایم به پیشرفت های بزرگی دست یابیم، افزود: با درایت حمید رضاییان مدیریت مجتمع کشتی سازی فراساحل ایران، کارگاهی برای تیم مهندسی در راستای تعمیرات ماشین آلات و تجهیزات در نظر گرفته شده است، که روند کار را بهبود داده که هر چه تعمیرات و کیفیت ماشین آلات بیشتر شود سرعت کار بالاتر خواهد رفت و در نتیجه درآمد بیشتری نیز کسب خواهیم کرد.

مدیر تعمیرات شناور های متوسط با اعلام اینکه در گروه طراح، ساخت و تعمیرات شناورهای متوسط، 200 نفر اشتغالزایی داشته ایم، تصریح کرد: در زمان اوج کرونا مدیریت مجموعه تصمیم گرفت به صورت یک روز در میان، نیرو ها در محل کارشان حاضر شوند اما شیوع کرونا هم سبب کندی در روند کارمان نشد و با تمام توان به فعالیت های تعمیراتی در این مجموعه ادامه خواهیم داد.

وی ادامه داد: کارفرمایان ما بخش خصوصی و اداره بنادر  و بیشترین شناورهای ما بارج و لندیکرافت هستند و در زمینه تعمیر لایروب ها به صورت تخصصی ورود پیدا کرده ایم و اکثر لایروبی ها در منطقه توسط ما انجام می‌شود.

صداقت در پایان با ابراز خرسندی از اینکه با وجود تحریم ها توانستیم 97 درصد شناورها را جهت تعمیر به سوی این کشتی سازی عظیم سوق دهیم و تحریم ها برای ما فرصت های بی نظیری ایجاد کرده است، افزود: امید داریم که با تمرکز بیشتر بر بازاریابی بتوانیم شناورهای متعددی را برای تعمیرات به این کشتی سازی جذب کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه