English

توزیع ۳۰۰ هزار پرچم سیاه برای نصب سردرب خانه‌های شهروندان قمی/حضور مداحان اهل‌بیت(ع) جلوی درب منزل شهیدان

مدیرکل ارتباطات و روابط بین‌الملل شهرداری قم گفت: همچنین با استفاده از ظرفیت مردمی و خیرین، ۳۰۰ هزار پرچم سیاه برای نصب سردرب خانه‌ها تولید و توزیع می‌شود.

توزیع 300 هزار پرچم سیاه برای نصب سردرب خانه‌های شهروندان قمی/حضور مداحان اهل‌بیت(ع) جلوی درب منزل شهیدان

به گزارش خبرگزاری موج قم، مهدی کلانترزاده مدیرکل ارتباطات و روابط بین‌الملل شهرداری قم ، در بیست و سومین شورای اطلاع رسانی استان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده توسط شهرداری قم پیش از آغاز ایام محرم، اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن ماه محرم و درگیری جامعه با ویروس کرونا، از مدت‌ها قبل در جهت برگزاری مراسم‌های عزاداری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و شیوه‌های جدید برنامه‌ریزی‌هایی داشته‌ایم.

مدیرکل ارتباطات و روابط بین‌الملل شهرداری قم افزود: شهرداری در مورد تبلیغات محیطی و ارتقای سطح آگاهی مردم برای مقابله با کرونا، اقدامات خوبی انجام داده است و در این باره تعاملات خوبی با سازمان تبلیغات اسلامی داشته‌ایم.

کلانترزاده تصریح کرد: با توجه به ممنوعیت در برگزاری تجمعات، روش‌های خلاقانه در برگزاری مراسم و آئین عزاداری دارای اهمیت زیادی است و در این باره پویش هر خانه یک حسینیه یکی از ایده‌های خوبی بود و رسانه‌ها نقش بسیار مهمی در گسترش پویش هر خانه یک حسینیه داشتند.

وی بیان کرد: سامانه ۱۳۷ برای مشارکت با طرح مردمی ”هر خانه یک حسینیه” آمادگی لازم را دارد، ضمن اینکه در جهت ارائه هشدارهای لازم به شهروندان، مرکز تماس ۱۳۷ امکان انتقال متن خاص یا فایل صوتی از طریق کد اپراتورها و سامانه‌های گویا را دارد.

مدیرکل ارتباطات و روابط بین‌الملل شهرداری قم خاطرنشان کرد: همچنین با استفاده از ظرفیت مردمی و خیرین، ۳۰۰ هزار پرچم سیاه برای نصب سردرب خانه‌ها تولید و توزیع می‌شود؛ در این باره پویش سردرب هر منزل با پرچم سیاه و گرفتن عکس از آن و تجلیل از تفرات برتر مورد توجه است.

کلانترزاده گفت: هر خانه یک حسینیه طرح بسیار مهمی استو برخی از رسانه‌ها پای کار آمدند و این طرح مورد استقبال زیادی قرار گرفت، در حال حاضر نیز  ۸ کارگاه در ۸ منطقه ایجاد شده است و پرچم‌ها پس از تولید میان شهروندان توزیع می‌شود.

وی بیان کرد: باید از تمامی ظرفیت‌ها در جهت اطلاع‌رسانی استفاده کرده و هشدارهای لازم را ارائه داده تا ضمن برگزاری مراسم عزاداری، سلامت مردم نیز حفظ شود.

مدیرکل ارتباطات و روابط بین‌الملل شهرداری قم عنوان کرد: حضور مداحان اهل بیت(ع) جلوی درب منزل شهیدان یکی از اقدامات انجام شده از طرف سازمان فرهنگی و هنری شهرداری است که مداحان در ذیل این طرح،  با نیت مادران شهید به نوجه سرایی می‌پردازند و این طرح مورد استقبال زیادی قرار گرفته و حرکت ارزشمندی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه