English

سیدناصر اسحاقی:

مساجد به عنوان محل نشر نهضت عاشورایی است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت:اهمیت به مساجد به عنوان محل نشر نهضت عاشورا یک اولویت اساسی است و در این زمینه باید توجه به اهداف مساجد و پایگاه‌های مساجد مورد توجه قرار گیرد.

مساجد به عنوان محل نشر نهضت عاشورایی است

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سیدناصر اسحاقی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت:اهمیت به مساجد به عنوان محل نشر نهضت عاشورا یک اولویت اساسی است و در این زمینه باید توجه به اهداف مساجد و پایگاه‌های مساجد مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به این که به دنبال تعلیم و آموزش فرهنگ عاشورایی در بین همگان به ویژه نسل جوان و امروزی هستیم گفت: در این زمینه باید با توجه به فرهنگ و دین برنامه‌های متنوع داشته باشیم و از بستر فضای مجازی برای اجرای برنامه‌ها بی‌بهره نمانیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اردبیل ادامه داد: در عصری که هجمه‌ها و توطئه‌های دشمنان بیش از هر چیز دیگری ما را تهدید می‌کند بنابراین باید با آگاهی و هوشیاری نقشه‌های دشمنان را خنثی کرده و به اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.

اسحاقی تصریح کرد: اهمیت به اجرای این برنامه‌ها بخصوص در روستاها و مناطق حاشیه‌نشین استان نیز باید مورد توجه اساسی قراربگیرد و از ظرفیت کانون مساجد در راستای آموزه‌های دینی به نحو احسن استفاده شود که این مسئله بسیار حائز اهمیت است.

وی اظهار کرد: نشر فرهنگ و معارف دینی نیازمند مشارکت همه‌جانبه فعالین این حوزه است و هم‌اکنون به دلیل شیوع کرونا برنامه‌های فرهنگی در قالب کمک‌های خیرانه در مساجد استان باید ترویج یابد و در این زمینه فرهنگ و ارشاد اردبیل نیز محصولات فرهنگی را با محوریت مساجد به جامعه ارائه می‌دهد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه