English

طی دولت یازدهم و دوازدهم صورت گرفت؛

بهره برداری از ۲۸۰ پروژه بزرگ گازرسانی در استان اصفهان

مدیر عامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: 280 پروژه بزرگ گازرسانی طی دولت یازدهم و دوازدهم با هزینه ای بالغ بر7 هزارمیلیارد ریال در سطح استان اصفهان اجرا و به بهره برداری رسید.

بهره برداری از 280 پروژه بزرگ گازرسانی در استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سید مصطفی علوی با اشاره به اجرای بیش از 280طرح بزرگ گازرسانی با هزینه ای بیش از 7 هزار میلیارد و 84 میلیون ریال درسطح استان اصفهان گفت: گسترش شبکه گاز، یکی از ارکان عدالت در خدمت رسانی به شمار می‌رود که این امر در توسعه مناطق محروم شهری و روستاها و همچنین کاهش دغدغه‌های روستاییان و حتی افزایش شاخص سلامت در مناطق محروم موثر باشد.

وی ادامه داد:عملکرد شرکت گازاستان اصفهان، از سال ۱۳۹۲ تاکنون نشان از جهشی چشم‌گیر در گازرسانی به روستاها به ویژه مناطق دور افتاده و صعب العبور دارد. به گونه‌ای که، 116روستا طی 8 سال اخیر، از نعمت گاز طبیعی بهره مند شده اند.

 این مقام مسئول گفت:طی سال‌های فعالیت دولت تدبیر و امید، صدها روستای استان اصفهان از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند تا ضمن ایجاد عدالت اجتماعی و استفاده مناطق محروم از این نعمت خدادادی، قدمهای بلندی نیز برای جهش تولید بخش‌های مختلف مرتبط برداشته شود؛ گام‌هایی که منجر به توسعه همه ‌جانبه می‌شود.

علوی، در خصوص گازرسانی به صنایع استان، افزود: در حال حاضر بیش از 8 هزار و 600واحد صنعتی در سطح استان بهرمند از گاز طبیعی هستند که عملیات گازرسانی به 3 هزار و 342 واحد در دولت یازدهم و دوازدهم محقق شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان با تاکید براینکه گازرسانی به بخش صنعت یکی از اهداف مهم این شرکت در راستای تقویت بخش تولید و اقتصاد و اشتغال زایی است اظهارداشت: به موازات گازرسانی به بخش های مختلف خانگی و تجاری طی سالهای اخیر، گازرسانی به صنایع نیز گسترش یافته و خوشبختانه تا کنون بیش از 62شهرک صنعتی در سطح استان از این نعمت بهره مند شده اند که گازرسانی به 29 شهرک صنعتی طی سالهای 92 تا 99 اجرایی شده است.

وی با اشاره به توزیع سالانه حدود 21 میلیارد متر مکعب گاز طبیعی در سطح استان و بهره مندی، 99.5 درصد جمعیت استان اصفهان از نعمت گاز طبیعی، گفت: تمام رسالت و تلاش کارکنان این شرکت بهره مندی 100 درصدی جمعیت استان در هر سه بخش خانگی ، تجاری و صنعتی است.

سید مصطفی علوی، با اشاره به اینکه هم اکنون100درصد خانوارهای شهری و 99.08 درصد خانوار های روستایی از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند گفت: برای تأمین گاز این میزان جمعیت بیش از ۲۶ هزار کیلومتر شبکه ‌گذاری و یک میلیون و 878 هزارعدد انشعاب درسطح استان نصب و اجرا شده است.

این مقام مسئول گازرسانی به 7 ایستگاه CNG، بیش از 4هزار و 312 کیلومترشبکه،63ایستگاه حفاظت از زنگ و اشتراک پذیری بیش از 443هزار مشترک گاز طبیعی را از دیگر خدمات گازرسانی انجام شده طی دولت تدبیر و امید عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: در حال حاضر یک هزار و 111 کیلومتر خط انتقال، 929 ایستگاه تقلیل فشار وحفاظت از زنگ و 156 ایستگاه CNG در سطح استان به بهره برداری رسیده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه