English

در سطح شهرستان پارس آباد:

۷۳ طرح و پروژه سرمایه گذاری در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید

فرماندار شهرستان مرزی پارس آباد مغان گفت: همزمان با هفته دولت ۷۳ طرح و پروژه سرمایه گذاری با اعتباری بالغ بر ۱۷۸۴ میلیارد ریال در پارس آباد به بهره برداری خواهد رسید

۷۳ طرح و پروژه سرمایه گذاری در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، ابراهیم امامی فرماندار شهرستان مرزی پارس آباد مغان گفت: همزمان با هفته دولت ۷۳ طرح و پروژه سرمایه گذاری با اعتباری بالغ بر ۱۷۸۴ میلیارد ریال در پارس آباد به بهره برداری خواهد رسید

وی ادامه داد: علی رغم محدودیت هایی که به لحاظ مالی و اعتباری بر شرایط کشور حاکم است، شهرستان پارس‌آباد همچنان مسیر توسعه خود را رو به جلو ادامه می‌دهد.

فرماندار پارس آباد با بیان اینکه در هفته دولت سال جاری بیش از 69 پروژه عمرانی پرده برداری می شود،افزود: این پروژه ها با اعتبار ۵۴۲ میلیارد ریال که از محل اعتبارات شهرستانی استانی و ملی است، به اجرا گذاشته خواهد شد.

 وی افزود: امسال همچنین در جهت تحقق شعار جهش تولید 4 طرح اقتصادی و سرمایه گذاری بخش خصوصی به ارزش ۵۳۶ میلیارد ریال و با اشتغالزایی بیش از ۱۱۰ نفری در شهرستان افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

امامی همچنین از آغاز عملیات اجرایی سه طرح بزرگ با مجموعه سرمایه گذاری بالغ بر ۲ هزار میلیارد ریال و اشتغالزایی ۲۵۳۰ نفر خبر داد و تصریح کرد: همزمان با هفته دولت در سال جاری آغاز عملیات اجرایی ۱۲۰ واحد از پروژه مسکن اقدام ملی با اعطای تسهیلات بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریالی و ارزش کل سرمایه گذاری ۵۰۰ میلیارد ریالی و اشتغال ۲۲۰۰ نفری شروع خواهد شد.

وی در ادامه افزود: همچنین بزرگترین پروژه گلخانه‌ ای خاورمیانه در مساحتی بالغ بر 1600 هکتار در شهرستان پارس آباد در حال ساخت و ساز است که با سرمایه گذاری حدود ۱۵۰۰ میلیارد ریالی برای بیش از ۳۳۰ نفر اشتغال ایجاد خواهد نمود.

فرماندار پارس آباد در پایان از برگزاری بیش از 89 برنامه فرهنگی و اجتماعی همزمان با هفته دولت در سطح شهرستان خبر داد و گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و زدن ماسک در اجرای تمامی مراسمات و برنامه ها تاکید گردیده است.

**در فصل برداشت تردد بیش از ۱۴۰هزار خودرو در جاده پارس آباد

فرماندار شهرستان مرزی پارس آباد مغان گفت: شهرستان پارس‌آباد نیازمند نگاه ویژه مدیران کل در حوزه های مختلف است

وی تصریح کرد : با یک حساب سرانگشتی می توان دریافت که ۱۴۰ هزار وسیله نقلیه در فصول برداشت محصول برای بارگیری محصولات زراعی شهرستان پارس آباد در جاده بین شهری تردد خواهد کرد و مطمئنا این جاده ظرفیت این میزان تردد را ندارد.

رئیس شورای اداری شهرستان پارس آباد  اظهار داشت: شهرستان پارس آباد متفاوت از تمام مناطق کشور و استان شرایط ویژه‌ای را از لحاظ سیاسی اقتصادی اجتماعی و عمرانی در خود جای داده است و مستلزم تخصیص اعتبارات ویژه در حوزه های مختلف است.

 فرماندار خاطرنشان کرد: ظرفیت منطقه به حدی است که می توان از آن در حوزه کشورهای همسایه و حوزه کشورهای سی آی اس بهره مند شده و در زمینه صادرات و واردات موفق عمل نماییم.

 خبرنگار:جمشید کریمی

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه