English

نرخنامه جدید کرایه های تاکسی بر روی تابلوها در ایستگاه های بندرعباس نصب شده است

معاون سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس گفت: نرخ جدید کرایه ها بر روی تمام تابلوهای نرخ کرایه تاکسی در ایستگاه های تاکسی سطح شهر نصب شده و میزان قیمت مبدأ و مقصد مسافران مشخص شده است.

نرخنامه جدید کرایه های تاکسی بر روی تابلوها در ایستگاه های بندرعباس نصب شده است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، عباس رئیسی معاون سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس گفت:  یک هزار و ۷۰۰ برچسب نرخنامه تاکسی، طبق نرخ گذاری سال ۹۹ بر روی تاکسی‌های فعال نصب شده است.

عباس رئیسی در بازدید از خطوط تاکسیرانی بندرعباس، با اشاره به نصب نرخنامه جدید در تاکسی های درون شهری، خاطرنشان کرد: طی جلسه علنی شورای اسلامی شهر در خرداد ماه سال جاری، افزایش ۲۵ درصدی نرخ کرایه تاکسی های درون شهری به تصویب رسید که این نرخ پس از تایید فرمانداری شهرستان بندرعباس به تاکسیرانان ابلاغ شد.

 معاون برنامه ریزی و نظارت سازمان بیان کرد: نرخ جدید کرایه ها بر روی تمام تابلوهای نرخ کرایه تاکسی در ایستگاه های تاکسی سطح شهر نصب شده و میزان قیمت مبدأ و مقصد مسافران مشخص شده است.

رئیسی خاطرنشان کرد: رانندگان تاکسی نیز معیشت شان تحت تاثیر شرایط کرونا قرار دارد؛ به‌گونه‌ای که تعداد مسافران آنها به‌ دلیل اجرای فاصله‌گذاری اجتماعی، دورکاری ادارات، تردد افراد با وسایل شخصی و مواردی از این دست نسبت به دوره مشابه سال قبل کم شده است و همین موضوع باعث بروز فشار اقتصادی بر این قشر زحمتکش شده است.

به گفته وی در حال حاضر یک هزار و ۷۰۰ تاکسی زرد و موقت درسطح شهر فعال هستند که توسط بازرسین سازمان برچسب نرخنامه دریافت کردند.

این مقام مسئول تصریح کرد: کنترل فعالیت و دریافت وجه از سوی رانندگان طبق نرخنامه توسط بازرسان سازمان به طور مداوم بررسی می شود، مخدوش کردن یا عدم داشتن برچسب نرخنامه در خودروهای مسافربر تحت نظارت سازمان و عدم رعایت نرخ مصوب، در جلسه کمیته انضباطی تاکسی سازمان، پیگیری و برخورد لازم با راننده متخلف صورت خواهد گرفت.

 رئیسی در پایان اظهار کرد: شهروندان گرامی می توانند دریافت هرگونه وجه مازاد بر نرخنامه را از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۷۶۱۷۶۱ به سازمان گزارش کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه