English

گزارش نشست های فرماندار یزد با محوریت اقتصاد مقاومتی و اشتغال

فرماندار یزد در روزهای گذشته پیرامون مدیریت اقتصاد مقاومتی و اشتغال و سرمایه گذاری نشست هایی را برگزار کرده است.

گزارش نشست های فرماندار یزد با محوریت اقتصاد مقاومتی و اشتغال

به گزارش خبرگزاری موج یزد، دهمین جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی شهرستان یزد با ریاست سید محمد رستگاری فرماندار یزد و حضور معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری و برخی از مسئولان به منظوربررسی مسائل و مشکلات نیروگاه های تولید برق پراکنده شهرستان یزد در سالن ولایت فرمانداری یزد برگزار شد که پس از بحث و گفتگو تصمیمات لازم در خصوص رفع آنها اتخاذ گردید.

همچنین با ریاست فرماندار یزد نهمین جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی شهرستان یزد با موضوع رفع مشکلات صنایع بافندگی مریم آباد برگزار شد.

گفتنی است: این نشست به منظور بررسی مسائل و مشکلات واحد های بافندگی مستقر در منطقه  مریم آباد در سالن ولایت فرمانداری یزد برگزار شد که پس از بحث و گفتگو تصمیمات لازم در خصوص رفع آنها اتخاذ گردید.

لازم به ذکر است: در هشتمین جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی شهرستان یزد در خصوص مشکلات و مطالبات قرادادها و همچنین نحوه دریافت مجوزهای فعالیت های اقتصادی و...برخی از شرکت های دانش بنیان پارک علم و فن اوری بحث وتبادل نظر شد و در نهایت تصمیمات لازم  اتخاذ شد.

همچنین سید محمد رستگاری فرماندار یزد در جلسه  کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان یزد گفت: طرح‌های اشتغالزایی در مناطق محروم در اولویت تخصیص اعتبار قرار دارند.

فرماندار یزد افزود: در سطح شهرستان نیز طرح‌های اشتغالزایی باید اولویت بندی شده و طرح‌هایی که پیشتر مصوب شده و از سوی بانک‌ها تخصیص اعتبار صورت نگرفته مجدداً مورد استعلام قرار گیرند.

فرماندار یزد اظهار داشت: در سطح شهرستان طرح‌های اشتغالزایی در حوزه گردشگری، کشاورزی و صنعت و معدن بیشتر مورد توجه هستند.

وی تصریح کرد: در حوزه روستایی نیز طرح‌هایی که فعلا در اولویت نیستند، اما شرایط و زیر ساخت‌های لازم را دارند، معرفی شده و بر اساس تبصره ١٨، اعتبارات لازم را دریافت و یا مورد حمایت نهاد‌های دیگر قرار می گیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه