English

اهدا جایزه بنیاد البرز به ۵ نخبه اصفهانی

۵ نفر از نخبگان استان اصفهان توسط بنیاد فرهنگی موقوفه البرز از طریق ارتباط تصویری زنده، همزمان با سراسر کشور در سازمان اوقاف استان اصفهان تجلیل شدند.

اهدا جایزه بنیاد البرز به ۵ نخبه اصفهانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، همایش ملی نخبگان 58 سال جایزه بنیاد البرز با توجه به شیوع ویروس کرونا، از طریق ارتباط تصویری زنده، با حضوررئیس سازمان اوقاف و امور خیریه و دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

،  رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در مراسم تجلیل از 58 برگزیده جایزه علمی البرز بیان داشت: علم، قدرت می آورد و قدرت ما برای دفاع از مظلوم است، در حالی که قدرت غربی ها با نگاه دفاع از ظالم شکل گرفته  است.

حجت الاسلام خاموشی گفت: علم به ما کمک می کند تا به مقابله با دشمن بپردازیم و علم ما موجب بازدارندگی برای دشمن است.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب افزود: دانش آشکارترین وسیله قدرت و عزت کشور است و روی دیگر دانایی، توانایی می باشد.

رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور تصریح کرد: غرب با توسعه علمی توانست به بسیاری از مشکلات فائق آید و در کشور ما نیز راه برون رفت از تحریم ها، جهش علمی و توسعه فعالیت های دانش بنیان است.            

در همایش ملی نخبگان 58 سال جایزه بنیاد البرز خانم مریم شهرکی، دکتری شیمی از دانشگاه صنعتی اصفهان به عنوان مخترع، زهره کریمیان کالکی دکتری آموزش و بهداشت و ارتقای سلامت دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد،  شیما توکلی دهقی کارشناس ارشد مهندسی مواد از دانشگاه صنعتی اصفهان، زهرا کلباسی اشتری دکتری علوم و قرآن و حدیث از دانشگاه اصفهان و حسن بابااکبر زارعی دکتری مهندسی مکانیک از دانشگاه کاشان در اصفهان مورد تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش موج؛ بنیاد فرهنگی البرز در سال ۱۳۴۲ شمسی با هدف کمک به اشاعه فرهنگ کشور و تجلیل از مقام علمی دانشمندان و پژوهندگان برتر ایرانی و تشویق دانشجویان و دانش آموزان برگزیده و نوباوگان و نوجوانان با استعداد ایرانی، از طریق اعطای "جایزه بنیاد البرز" به همت مردی خیراندیش و نیک‌سیرت، مرحوم حسینعلی البرز تأسیس و وقف گردیده که طی بیش از نیم قرن، چندین هزار نفر از نخبگان برتر علمی کشور را مورد حمایت و تشویق قرار داده و این مهم طی سال های اخیر در قالب همایش های ملی و استانی با حضور مقامات علمی و مسؤولین کشوری محقق شده است.

بنیاد البرز

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی