English

افتتاح یک واحد تولید صنایع روشنایی در اشتهارد

با حضور معاون اقتصادی وزیر کشور یک واحد تولیدی صنایع روشنایی در اشتهارد افتتاح شد.

افتتاح یک واحد تولید صنایع روشنایی در اشتهارد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج البرز،  بابک دین پرست، معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور روز سه شنبه با حضور در مراسم بهره برداری از واحد تولید صنایع روشنایی در منطقه جعفرآباد شهرستان اشتهارد ضمن دریافت گزارش از روند فعالیت این واحد، از خط تولید و بخش های مختلف آن دیدن کرد.

این واحد با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد تومان و ایجاد اشتغال برای ۱۰۰ نفر به صورت مستقیم و تولید ۷۰ نوع لامپ ال ای دی، فعالیت خود را آغاز کرد.

بابک دین پرست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور، امروز سه شنبه برای بازدید از چند واحد تولیدی فعال و در حال تکمیل و احداث استان البرز و بررسی میدانی وضعیت واحدهای مستقر شهرک های صنعتی اشتهارد و کوثر، وارد شهرستان اشتهارد شد.

حضور در جلسه بررسی مهم ترین مشکلات اقتصادی واحدهای تولیدی و طرح های سرمایه گذاری استان البرز در شهرستان کرج، از مهم ترین برنامه سفر یکروزه دین پرست معاون اقتصادی وزیر کشور، به استان البرز محسوب می گردد.

معاون اقتصادی وزیر کشور در ادامه با همراهی استاندار البرز از واحد تولید کارتن در شهرک صنعتی اشتهارد دیدن کرد.

بابک دین پرست معاون اقتصادی وزیر کشور با همراهی شهبازی استاندار البرز، روز سه شنبه با حضور در شهرک صنعتی اشتهارد روند فعالیت یک واحد تولید کارتن را مورد بازدید قرار داد.

این واحد با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری و اشتغال برای ۷۰ نفر در حال فعالیت است.

گفتنی است اشتهارد جز ۳۱ شهرستان کمتر توسعه یافته ای است که ارتقای شاخص های اقتصادی آن در چارچوب سیاست های اقتصاد مقاومتی در دستور کار وزارت کشور قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه