English

شناورهای سبک از تردد دریایی در محدوده شرق تنگه هرمز خودداری کنند

معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی هرمزگان گفت: از ساعات ظهر امروز با افزایش سرعت بادهای جنوب شرقی، دریای عمان و شرق تنگه هرمز نسبتا مواج خواهد بود، توصیه می شود شناورهای سبک از تردد دریایی در محدوده شرق تنگه هرمز خودداری کنند.

شناورهای سبک از تردد دریایی در محدوده شرق تنگه هرمز خودداری کنند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، کیانوش عارفی معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی هرمزگان، گفت: تا  ساعات ظهر امروز با افزایش سرعت بادهای جنوب شرقی، دریای عمان و شرق تنگه هرمز نسبتا مواج خواهد بود، توصیه می شود با توجه به مواج بودن دریا شناورهای سبک از تردد دریایی به ویژه در محدوده شرق تنگه هرمز خودداری کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: از ساعات بعدازظهر  و شب از میزان سرعت باد و تلاطم دریا کاسته خواهد شد  و شرایط تردد های دریایی مساعد خواهد بود.

عارفی عنوان کرد: از ساعات ظهر در مناطق ساحلی دریای عمان و تنگه هرمز ابرناکی پیش بینی می شود، از ساعات بعد از ظهر ضمن کاهش ابرناکی در مناطق ساحلی، در ارتفاعات استان رشد ابر، احتمال رگبار پراکنده باران و رعد وبرق مورد انتظار است.

وی اضافه کرد: تغییرات قابل توجهی  نخواهیم داشت، در برخی نقاط استان از روز دوشنبه افزایش 1 تا 2 درجه ای دما پیش بینی می شود.

عارفی در پایان اضافه کرد: از روز دوشنبه با تضعیف جریانات شرقی، از تاثیرات سامانه مونسونی در استان کاسته خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه