English

آغاز پویش ایران همدل در البرز

مدیرکل بهزیستی استان البرز از آغاز پویش ایران همدل با هدف تامین کمک هزینه معیشتی، اقلام آموزشی ، وسایل بهداشتی و درمانی خبرداد.

آغاز پویش ایران همدل در البرز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج البرز، اسدالله حیدری عنوان کرد:  این پویش با شعار  "از همدیگر گره گشایی کنیم"  راه اندازی شده و تا پایان ماه صفر ادامه دارد.

وی ادامه داد: پویش ایران همدل در البرز در فاز اول با نام همدلی مومنانه در ماه مبارک رمضان اجرا شد و در این مرحله که تا پایان ماه صفر می باشد همگام با سایر دستگاههای فعال این حوزه مرحله دوم طرح با  "نام ایران همدل" آغاز شده است.

مدیرکل بهزیستی استان البرز گفت: راه های همدلی توسط آحاد مردم و خیرین برای حضور دراین پویش از طریق واریز به شماره کارت ۶۲۷۷۶۰۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷ یاکد  #۱۴* بخش نیکوکاری نرم افزارهای آپ و سکه ، ۷۸۰ ، تاپ ، همراه کارت ، ۷۲۴ ، ستاره یک ، صاپ ، فون پی، پات ، سیگنال امکان پذیرخواهد بود.

 حیدری هدف از ایجاد این پویش را حمایت از افراد تحت پوشش بهزیستی که با شیوع بیماری کرونا ویروس ، دچار آسیب های شغلی و معیشتی شدند عنوان کرد.

وی  افزود : با توجه به شرایط کنونی ، حضور مومنانه مردم عزیز کشورمان در این پویش می تواند  باعث کمک رسانی بیشتر و شایسته تری به افراد نیازمند و موجب شکل گیری  یک نهضت مردمی شود بنابراین مردم نیک اندیش و نوع دوست البرزی می توانند با مراجعه به اداراه کل بهزیستی استان و یا ادارات بهزیستی شهرستانهای تابعه ، کمکهای غیرنقدی خود شامل نذورات و بسته های معیشتی را تحویل دهند

 بهزیستی استان البرز ۵۰ هزار مددجو و بیش از ۳۲ هزار معلول را تحت پوشش دارد.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه