English

رییس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان خمینی شهر:

انس نوجوانان با مسجد با محوریت فرهنگ و فعالیت های هنری است

رییس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان خمینی شهر اظهار کرد: کانون های مساجد فعالیت های بسیاری انجام می دهد که انس نوجوانان با مسجد محور این فعالیت هاست.

انس نوجوانان با مسجد با محوریت فرهنگ و فعالیت های هنری است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، سید محمد حسین محمدی در جمع مسئوولان کانون های فرهنگی مساجد شهرستان خمینی شهر مهم ترین فعالیت های کانون های مساجد را تقویت نیروی انسانی مومن و برگزاری کلاس های آموزشی ، مسابقات وکلاس های فرهنگی و قرآنی برشمرد و گفت: انس نوجوانان با مسجد با محوریت فرهنگ و فعالیت های هنری در اولویت قرار دارد.

وی به وضعیت کنونی اقتصاد در جامعه اشاره کرد و افزود: کانون های فرهنگی، هنری مساجد از مجموعه های جهادی محسوب می شود، مجموعه ای که از جوانان پرشور و فعال و کم توقع تشکیل شده است.

این مقام مسئول در ادامه با بیان این مطلب که مساجد امن ترین نقطه فرهنگی برای حضور فرزندان در این پناهگاه است عنوان کرد:  خانواده ها می توانند با طیب خاطر و ذهنی آسوده فرزندان خود را به این مکان امن فرستاده و ضمن بهره برداری از کلاس های کانون با مسجد و فرهنگ اسلامی آشنا شوند.

 رییس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان خمینی شهر در ادامه  از مشکلات و نواقص کانون ها سخن گفت و اضافه کرد: قرار بر این شد که مسائل کانون های مساجد از طریق نماینده مردم  در مجلس شورای اسلامی مطرح و پیگیری شود که مهم ترین قسمت آن دریافت اعتبار برای کانون های مساجد است.

محمدی از مسئولان کانون های مساجد در خواست کرد: برای هر چه بهتر برگزار شدن مراسمات و برنامه ها و سبک تر  شدن هزینه ها کانون ها تعامل و هماهنگی بیشتری با یکدیگر داشته باشند و به طور جد از موازی کاری و جزیره ای عمل کردن ‌بپرهیزند که این خود می تواند موجبات فراهم کردن آسیب به هدف و روند فعالیت کانون ها باشد.

در ادامه عضو شورای کانون برنامه ریزی مساجد شهرستان خمینی شهر اظهار کرد: سومین دوره انتخابات  شوراهای کانون های فرهنگی هنری مساجد با حضور سی و چهار نفر از مسئولان کانون های مساجد برگزار شدکه در این انتخابات 10 نفر کاندید شدند و از بین آنها هفت نفر بیشترین آراء را کسب کردند.

 محمد زمانی اظهار کرد: ابلاغ برنامه ها ،برنامه ریزی برای کانون های مساجد شهرستان و نظارت بر کار آنها برعهده منتخبین است.

به گزارش موج؛ محمد زمانی با 29 رای ، محمدجواد حاجیان با 28 رای ،حجت الاسلام خالقی 25رای ،سید محسن موسوی زاده25رای ،جواد حیدری22 رای ، حسین رضایی20رای و عبدالرسول محمدی با کسب 19رای منتخبین این دوره از شوراهای کانون های فرهنگی هنری مساجد شدند.

ارشاد خمینی شهر

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه