English

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قم:

برگزاری مراسم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در عمل شدنی نیست

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قم با اشاره به اینکه برگزاری مراسم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در عمل شدنی نیست، گفت: وقتی تجمع عزاداران صورت بگیرد امکان سرایت بیماری بسیار بالا می‌رود.

برگزاری مراسم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در عمل شدنی نیست

به گزارش خبرگزاری موج قم، سید سیف‌الدین موسوی نیارکی با اشاره به اینکه در آرامستان‌های شهر و بهشت معصومه(س) شاهد برگزاری مراسم‌های تشییع و تجمع هستیم، اظهار کرد: اگر مردم اصول بهداشتی را رعایت کرده و در این تجمعات شرکت نکنند می‌توانیم در کنترل موج دوم کرونا نیز موفق عمل کنیم.

مدیرعامل سازمان‌ آرامستان‌های شهرداری قم ادامه داد: کاری که در اوج اول بیماری کرونا در قم انجام شد این بود که مردم در بسیاری از این موارد اصول بهداشتی را رعایت کردند و این موجب شد ما با کمترین مشکل از این مرحله گذر کنیم.

موسوی نیارکی افزود: معضل اینجاست که در محله دوم مردم آنچنان که باید رعایت دستورات بهداشتی و پروتکل‌ها را جدی نگرفته‌اند و همچنان شاهد تشییع جنازه و برگزاری مراسم‌های ختم و تجمع در آرامستان‌ها و مساجد هستیم.

مدیرعامل سازمان‌ آرامستان‌های شهرداری قم گفت: اگر تشییع کمتر انجام شود و مراسم‌هایی که در مساجد برگزار می‌شود کنترل شود وضعیت ما بسیار بهتر خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه