English

شهردار اصفهان خبر داد:

اضافه شدن ۸۰ دستگاه اتوبوس جدید همزمان با عید غدیر در اصفهان

شهردار اصفهان گفت: 80 دستگاه اتوبوس جدید به ارزش 2250 میلیارد ریال همزمان با عید غدیر به ناوگان اتوبوسرانی اصفهان اضافه می شود.

اضافه شدن 80 دستگاه اتوبوس جدید همزمان با عید غدیر در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، قدرت اله نوروزی اظهار کرد: به مناسبت عید سعید غدیر، 80 دستگاه اتوبوس اسکانیا از آخرین نسل اتوبوس های اروپایی و با استانداردهای روز به ارزش ۲۲۵۰ میلیارد ریال وارد ناوگان اتوبوسرانی اصفهان می شود.        

وی به اهمیت بهره مند شدن مردم از این اتوبوس ها در شرایط کنونی اشاره کرد و گفت: اضافه شدن 80 دستگاه اتوبوس به ناوگان به بهبود کیفیت ارائه خدمات و فراهم شدن بستر لازم در فاصله گذاری فیزیکی بهتر و همچنین به راحتی بیشتر شهروندان کمک می کند تا شهری آرام، سفری راحت و هوای پاک را برای مردم به ارمغان آورد.

این مقام مسئول تصریح کرد: این اتوبوس ها به صورت خطی و کریدوری در تمام خطوط شهر تقسیم خواهد شد و خطوطی که دارای ناوگان با عمر بیشتری هستند در اولویت استفاده از این اتوبوس ها خواهند بود. 

شهردار اصفهان اظهار کرد: همچنین یکی از برنامه های ما در حوزه ناوگان اتوبوسرانی در کنار نوسازی ناوگان، بازسازی اتوبوس ها است که در این زمینه سال گذشته 50 اتوبوس بازسازی شده و به ناوگان بازگشت و امسال هم بازسازی 700 دستگاه اتوبوس در دستور کار قرار دارد. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه