English

خدمات فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) قم به صورت مجازی در حال انجام است

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) با اشاره به اینکه خدمات فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) قم به صورت مجازی در حال انجام است، اظهار کرد: علاوه بر کانال های شبکه مجازی با استفاده از نرم افزار FAMILY WORKSHOPE کلاس های آموزشی و فرهنگی به صورت آنلاین با آموزش چهره به چهره استاد و شاگرد و با اینترنت نیم بها برگزار می‌شود.

خدمات فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) قم به صورت مجازی در حال انجام است

سید محسن صالحی معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری موج قم، بیان کرد: خدمات فرهنگی کمیته امداد امام(ره) استان قم برای 8 رده سنی کودکان بین 4 -7 سال، جوانان در دو رده سنی نوعروسان، دانشجویان پسر و دختران مجرد وزنان سرپرست خانوار و سالمندان و.. ارائه می شود.

صالحی ادامه داد: کلیه سرفصل های فرهنگی کمیته امداد برای گروه دختران و پسران داخل شهر قم در مجتمع ولایت واقع در بلوار 15 خرداد برگزار می شود و در پایان برخی از آموزش های فنی-هنری طی هماهنگی با اداره کل فنی و حرفه ای یا میراث فرهنگی وگردشگری استان ، موفق به کسب مدرک پایان دوره آموزشی می شوندکه پس از کسب مدرک پایان دوره، با ارائه تسهیلات ، به اشتغال آن ها کمک می شود

صالحی ادامه داد: سایر برنامه های فرهنگی صرفاً با هدف کاهش فقر فرهنگی، افزایش آگاهی ، تربیت روانی و تفریح و... در خانواده های تحت پوشش کمیته امداد برگزار می شود.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام(ره) بیان کرد: پیش از شیوع ویروس کرونا و قبل از آنکه منجر به تعطیلی امور آموزشی و فعالیت های فرهنگی به صورت حضوری شود، فراهم کردن بستر فضای مجازی جهت برگزاری کلاس های آموزشی در حوزه فرهنگی در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه خدمات فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) قم به صورت مجازی در حال انجام است، افزود: به عنوان اولین استان در کشور برای برگزاری دوره های فرهنگی در فضای مجازی بسترسازی های لازم انجام شد و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت و هم اکنون حدود هزار و 350 عضو در کانال های شبکه های پیام رسانی ایتا و بله از محتوای فرهنگی و آموزشی بهره مند می شوند.

صالحی گفت: برگزاری مسابقات هفتگی از محتوای کانال ها با اهدای جوایز متنوع از جمله شارژ و اینترنت تلفن همراه، مسابقات ماهیانه و مسابقات فصلی با اهدای جوایز نقدی و غیرنقدی منجر به استقبال مخاطبین و در نتیجه افزایش اعضا در این کانالها شده است.

وی ادامه داد: علاوه بر کانال های شبکه مجازی با استفاده از نرم افزار FAMILY WORKSHOPE کلاس های آموزشی و فرهنگی به صورت آنلاین با آموزش چهره به چهره استاد و شاگرد و با اینترنت نیم بها برگزار می شود.

صالحی بیان کرد: مجتمع فرهنگی حضرت معصومه(س) واقع در بلوار کارگر جهت برگزاری مراسم و همایش های فرهنگی و خانوادگی همواره آماده پذیرای زائران حرم حضرت معصومه(س) بوده و سالیانه حدود 8 تا 10 هزار نفر در این مجتمع پذیرش می شدند که البته اواخر سال98 و سال 99 با شیوع ویروس کرونا و در راستای رعایت پروتکل ها و ضوابط بهداشتی از پذیرش زائر در این مجتمع معذوریم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه