English

اطلاعیه اعلام نتایج آزمون داخلی نهضت سوادآموزی در هرمزگان

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش هرمزگان گفت: نتایج آزمون داخلی آموزشیاران و آموزش دهندگان مستمر(دو نفر و بالاتر) قبل از سال ۱۳۹۲ نهضت سوادآموزی از روز شنبـــه مورخ ۱۱ مردادمـاه ۱۳۹۹ بر روی پـایگـاه اطلاع رســانی مرکز آزمون جهـاد دانشــگـاهی قابل مشـاهده است.

اطلاعیه اعلام نتایج آزمون داخلی نهضت سوادآموزی در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مرتضی آخش جان معاون سوادآموزی آموزش و پرورش هرمزگان، گفت: بر اساس اطلاعیه منتشر شده جهاد دانشگاهی به اطلاع داوطلبان آزمون داخلی آموزشـیاران و آموزش دهندگان مسـتمر(دو نفر و بالاتر) قبل از سال ۱۳۹۲ نهضت ســـوادآموزی می رساند ، کار نـــامه نتـــایج اولیـــه آزمون مذکور از روز شنبـــه مورخ ۱۱ مردادمـاه ۱۳۹۹ بر روی پـایگـاه اطلاع رســانی مرکز آزمون جهـاد دانشــگـاهی بـه نشــانی www.hrtc.ir قابل مشـاهده بوده و داوطلبان پس از ورود به پروفایل خود با اسـتفاده از کد ملی و کد رهگیری، به کارنامه خود دسترسی خواهند داشت.

وی افزود:  آن دسته از داوطلبانی که در بخش وضعیت داوطلب؛ عبارت :

 « شما جهت بررسی مدارک به کارگروه بررسی مدارک استان معر فی می شوید » را ملاحظـه می کننـد ، می تواننـد بـا توجـه بـه برنـامـه زمـانبنـدی کـه بعـدا از طریق ســـایـت اطلاع رسـانی اداره کل آموزش و پرورش اسـتان به نشانی www.hormozgan.medu.ir اعلام خواهد شـد، برای بررسـی مدارک به محل اعلام شده مراجعه کنند.

آخش جان  به اهمیت چند تذکر مهم اشاره کرد و گفت:

١ -کلیه داوطلبان باید بر اســاس زمان و مکان اعلام شــده توســط ادارات کل آموزش و پرورش اسـتان ها مراجعه کرده و عدم مراجعه و تحویل مدارک در موعد مقرر به منزله انصـراف از ادامه روند استخدام تلقی شده و داوطلب حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت.

٢ -معرفی داوطلب برای بررسی مدارک هیچگونه حقی برای استخدام فرد ایجاد نمی کند.

٣ -این مرحله صرفًا جهت بررسی مدارک و اطلاعـــات خود اظهـــاری داوطلبان بر اساس شرایط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون است.

٤ -چنـانچـه در هر مرحلـه از مراحـل امتحـان و جـذب، محرز شــود داوطلـب بـه اشــتبـاه یـا بـه عمـد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شــرایط مندرج در آگهی اســت، از انجام مراحل بعدی محروم شده و در صـورت صـدور حکم اسـتخدامی، حکم مزبور لغو و بلااثر می شـود و مسـئولیت ناشـی از عدم رعایت دقیق ضــوابط و شــرایط اعلام شــده در متن آگهی اســتخدامی و یا ارائه مدارک به صورت ناقص در زمان بررسی مدارک و گزینش برعهده داوطلب خواهد بود.

معاون سواد آموزی آموزش و پرورش استان هرمزگان تصریح کرد: در خاتمه اضافه می کند که هر گونه پاسخگویی به داوطلبان در خصوص کارنامه ایشان صرفًا به صـورت غیرحضـوری و از طریق ورود به پروفایل کاربری، در سـامانه مرکز آزمون جهاد دانشـگاهی به آدرس www.hrtc.ir تا تاریخ 19/ 1399/5 انجام میشود، لذا داوطلبان گرامی از تماس تلفنی و مراجعه حضوری به مرکز آزمون و واحد جهاد دانشگاهی خودداری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه