English

صدیف بدری:

ویروس کرونا آسیب‌پذیری مردم را مضاعف‌تر کرده است

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به این که ویروس کرونا آسیب‌پذیری مردم را مضاعف‌تر کرده است به همین منظور در راستای یاری‌رسانی به افراد آسیب‌دیده برنامه‌ریزی‌های لازم انجام یافته و انتظار می‌رود مشکلات آسیب‌دیدگان به حداقل برسد.

 ویروس کرونا آسیب‌پذیری مردم را مضاعف‌تر کرده است

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، صدیف بدری نماینده مردم اردبیل، نمین،نیر و سرعین در مجلس یازدهم گفت: ویروس کرونا آسیب‌پذیری مردم را مضاعف‌تر کرده است به همین منظور در راستای یاری‌رسانی به افراد آسیب‌دیده برنامه‌ریزی‌های لازم انجام یافته و انتظار می‌رود مشکلات آسیب‌دیدگان به حداقل برسد.

وی با اشاره به این که تاکنون اقدامات مناسبی برای تأمین مسکن برای مددجویان انجام یافته است بیان کرد: قوانین مربوطه در راستای خودکفایی نیازمندان در دستور کار قرار دارد و بودجه امسال و سال آینده نیازمند اصلاح قوانین است.

نماینده مردم اردبیل، نمین،نیر و سرعین در مجلس یازدهم  ادامه داد: ارائه تسهیلات کم‌بهره و اعطای زمین رایگان در این زمینه در دستور کار است و هدف ما حمایت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه است و حل مشکلات اساسی این قشر را با همکاری کمیته امداد در دستور کار قرار داده‌ایم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه