English

احمد گازرانی خبر داد:

همایش تخصصی صنعت چرم و کفش در نمایشگاه بین المللی فعلا برگزار نمی شود

نایب رئیس اتاق اصناف همدان با اشاره به شیوع کروناویروس و همایش تخصصی صنعت چرم و کفش، از تاخیر در برگزاری نمایشگاه این صنعت در استان خبر داد.

همایش تخصصی صنعت چرم و کفش در نمایشگاه بین المللی فعلا برگزار نمی شود

به گزارش خبرگزاری موج همدان، احمد گازرانی،  نایب رئیس اتاق اصناف همدان با اشاره به برگزاری همایش تخصصی صنعت چرم و کفش در استان همدان،  مطرح کرد: با توجه به تشدید شیوع کروناویروس و درگیر بودن چندین نفر از غرفه داران این نمایشگاه به ویروس تاریخ برگزاری تغییر کرده است.

وی اظهار کرد: هر سال همایش تخصصی صنعت چرم و کفش در روزهای پایانی نمایشگاه در همدان برگزار شده و مهمانانی از کشورهای دیگر و استان های مختلف در این همایش حاضر می شدند اما نظر به اینکه با تصویب ستاد ملی کرونا تمامی همایش های کشوری لغو شده، امکان حضور مهمانان خارجی نیز در این نمایشگاه وجود ندارد.

گازرانی تصریح‌ کرد: این نمایشگاه به صلاحدید ستاد اجرایی نمایشگاه و با هماهنگی با مدیریت نمایشگاه و دبیر همایش صنعت چرم و کفش همدان به تاریخ دیگری موکول شده است و تاریخ جدید متعاقباً اعلام خواهد شد.

رئیس اتحادیه کیف و کفش همدان در ادامه گفت: پس از فروکش کردن موج دوم کرونا و مهیا شدن فضای مناسب برای برگزاری، این نمایشگاه با حضور تولیدکنندگانی از سراسر کشور در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی برگزار خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه