English

ناصر مشایخی خبر داد:

همکاری مخابرات منطقه اصفهان با اتحادیه صنف خدمات رایانه و فناوری اطلاعات

سرپرست مخابرات منطقه اصفهان از همکاری مخابرات منطقه اصفهان با اتحادیه صنف خدمات رایانه و فناوری اطلاعات در استان اصفهان خبر داد.

همکاری مخابرات منطقه اصفهان با اتحادیه صنف خدمات رایانه و فناوری اطلاعات

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، ناصر مشایخی در دیدار با رئیس و اعضای اتحادیه صنف خدمات رایانه و فناوری اطلاعات و ارتباطات استان اصفهان با اشاره به مشترکات کاری اتحادیه صنف خدمات رایانه و فناوری اطلاعات و ارتباطات و مجموعه مخابرات گفت: در راستای حمایت از کسب و کارهای داخلی و  به منظور گسترش بازار ICT آماده هر گونه  همکاری با این اتحادیه هستیم .

وی افزود: همکاری با این اتحادیه به عنوان متولی صنف رایانه و  فناوری اطلاعات و ارتباطات استان ، می تواند  نقش مهمی در گسترش بازار it و ict ،افزایش هم افزایی با بخش خصوصی و توسعه خدمات مخابراتی ایفا کند.

سرپرست مخابرات منطقه اصفهان بیان کرد: این اتحادیه می‌تواند با معرفی شرکت های فعال در زمینه it در استان زمینه ارتباط این شرکت ها با مجموعه مخابرات را فراهم کند.

مجید کرباسچی رئیس اتحادیه صنف خدمات رایانه و فناوری اطلاعات و ارتباطات استان اصفهان  نیز در این دیدار با  عرض تبریک انتصاب سرپرست جدید مخابرات منطقه اصفهان بر تعامل سازنده این اتحادیه با مخابرات  در زمینه ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان تاکید کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی