English

برگزاری دوره های آموزشی بدو خدمت کارکنان شیلات هرمزگان به صورت مجازی

رئیس امور اداری شیلات هرمزگان از برگزاری دوره های آموزشی کارکنان جدید شیلات هرمزگان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و به صورت مجازی خبر داد.

برگزاری دوره های آموزشی بدو خدمت کارکنان شیلات هرمزگان به صورت مجازی

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، نادر شهرزاد رئیس امور اداری شیلات هرمزگان با بیان اینکه هر مستخدم شغلی در بدو ورود خود به سازمان نیاز به آموزش های تخصصی مرتبط با وظایف شغلی خود دارد گفت: در صورت عدم تحقق این آموزش ها شاهد لطمه زدن به کار، فعالیت و رفتار فرد خواهیم بود که خوشبختانه با تلاش صورت گرفته شاهد تحقق این آموزش ها در اداره کل شیلات هرمزگان هستیم.

وی با اشاره به اخذ سهمیه جذب ۵۰ نفر نیروی جدید در اداره کل شیلات هرمزگان و از طریق آزمون های فراگیر استخدامی گفت: با پیگیری های انجام شده و با وجود شیوع ویروس کرونا این اداره کل برگزاری دوره آموزشی بدو خدمت کارکنان جدید را بصورت آموزش مجازی آغاز کرده است.

شهرزاد با بیان اینکه این دوره آموزشی با حضور 40 نفر از نیروهای استخدامی شیلات هرمزگان برگزار می شود گفت: شش نفر از مدرسین  و  در قالب 70 ساعت این دوره ها را طی یک هفته برگزار خواهند کرد.

رئیس امور اداری شیلات هرمزگان حضور نیروهای جدیدالورود در دوره آموزشی را که قبلا در این دوره شرکت نکرده اند الزامی خواند و گفت: این دوره آموزشی بدوخدمت از پنجم مرادماه جاری آغاز و به مدت یک هفته ادامه دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی