English

کامران گردان خبر داد:

۳۲۸ مورد فوتی ناشی از کرونا در همدان/ برگزاری مراسم عزای حسینی با رعایت پروتکل های بهداشتی

رئیس شورای شهر همدان با اشاره به آمار شیوع کرونا در همدان از برگزاری مراسم عزاداری محرم در همدان با رعایت پروتکل های بهداشتی خبر داد.

 ۳۲۸ مورد فوتی  ناشی از کرونا در همدان/ برگزاری مراسم عزای حسینی با رعایت پروتکل های بهداشتی

به گزارش خبرگزاری موج همدان، کامران گردان، رئیس شورای شهر همدان در بیست و نهمین صحن شورای شهر همدان با اشاره به مراسم عزاداری محرم در همدان، گفت: تمامی محدودیت‌های جلسات قبل ستاد استانی در ۵ شهرستان همدان، ملایر، نهاوند، تویسرکان و کبودرآهنگ که در وضعیت قرمز بحران ویروس کرونا قرار دارند، تمدید شده است.

وی افزود: مراسم عزاداری ایام ماه محرم در همدان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تقلیل ساعات عزاداری و روزهای کمتر طبق دستورالعمل ستاد استانی مقابله با کرونا برگزار می شود.

گردان  اظهار کرد: خوشبختانه ۷۵ درصد مردم همدان از ماسک استفاده می‌کنند که باید این میزان به ۱۰۰ درصد برسد تا شاهد کاهش ابتلاء و عبور از این شرایط، باشیم.

گردان بیان کرد: بر اساس اعلام مسئولان؛ ۹ هزار و ۶۶۵ نفر در زمینه ابتلاء به ویروس کرونا غربالگری شده‌اند که متأسفانه ۳ هزار و ۲۶۶ نفر مثبت اعلام شده و تاکنون ۳۲۸ مورد فوتی داشته‌ایم.

وی گفت: همچنین در خصوص مبتلایان، ۳۵ درصد متعلق به خانوارها به‌ویژه زنان خانه‌دار، ۳۵ درصد متعلق به مهمانی‌ها و عزاداری‌ها و ۳۰ درصد هم متعلق به ادارات و بیمارستان‌هاست.

رئیس شورای شهر همدان در ادامه با اشاره به پنجم مرداد؛ سالگرد عملیات مرصاد، گفت: باید یادوخاطره شهدای جنگ تحمیلی به‌ویژه عملیات مرصاد را که در آن اکثر رزمندگان استان همدان جانفشانی کردند، گرامی بداریم.

گردان افزود: این عملیات، یکی از صحنه‌هایی بود که چهره منافقین به عنوان دشمن ملت ایران عیان و به مدد مقاومت مردم با هدایت سرداران دلاور ایران، به پیروزی ختم شد.

وی اظهار کرد: در این صحنه نبرد که با فرماندهی سردار بزرگ شهید حاج میرزا محمدسلگی مدیریت می‌شد استان همدان ۱۳۴ شهید اهدا کرد و عملیات مرصاد روایتی درخشان از دلیرمردانی است که از این مملکت در سخت‌ترین دوران حفاظت کردند

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه