English

در گفت‌وگو با موج مطرح شد:

خانواده قاضی منصوری از انتقال جسد او به ایران بی‌خبر هستند

یک منبع آگاه به خبرنگار موج، گفت: هنوز هیچ منبع رسمی، موضوع انتقال پیکر قاضی منصوری به کشور را اعلام نکرده است.

خانواده قاضی منصوری از انتقال جسد او به ایران بی‌خبر هستند

یک عضو خانواده منصوری به خبرنگار خبرگزاری موج، گفت: خانواده از انتقال جسد قاضی منصوری به ایران بی‌خبر هستند.

وی، تصریح کرد: موضوع انتقال جسد قاضی منصوری به ایران، از طریق یک رسانه مطرح شده و این مهم به اطلاع خانواده یا وکیل قانونی نرسیده است.

او، ادامه داد: طبق توافقات صورت گرفته مقرر شد که جهت ادامه رسیدگی به پرونده قاضی منصوری در رومانی، دو عضو خانواده ویزای این کشور را دریافت کنند اما، اطلاع داده شد که یک تیم تحقیق عازم این کشور است و 2 عضو خانواده نیز می‌توانند به نمایندگی این گروه را همراهی کنند که این امر هم محقق نشد و خبری در یک رسانه منتشر شد که شب گذشته جسد ایشان وارد کشور شده است.

این عضو خانواده قاضی منصوری، افزود: هنوز هیچ نهاد یا ارگان رسمی، موضوع انتقال جسد را به خانواده اعلام نکرده، لذا جای تعجب است که این رسانه چگونه چنین ادعایی را مطرح کرده است.

او، تاکید کرد: دولت رومانی پیش‌تر اعلام کرد که گزارش 19 صفحه‌ای، گزارش کالبدشکافی و برخی دست‌نوشته‌ها و مدارک ایشان به همراه جسد قاضی منصوری تحویل خانواده یا نماینده قانونی و تام‌الاختیار آنان خواهد شد، لذا جای سوال است که چگونه در نبود خانواده یا نماینده قانونی ما، پیکر ایشان وارد کشور شده است.

وی، گفت: با توجه به اینکه فایل D.N.A ارسال نشده است، چگونه دولت رومانی بدون اطلاع خانواده، جسد قاضی منصوری را به ایران استرداد کرده، لذا لازم است تا مراجع رسمی، خانواده مرحوم منصوری را نسبت به جزئیات پرونده استرداد آگاه کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه