English

در هرمزگان:

پیام نور بدون کنکور دانشجو می پذیرد

رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان گفت: ثبت نام بدون کنکور در دانشگاه پیام نور صرفاٌ بر اساس سوابق تحصیلی صورت می پذیرد و از روز یکشنبه مورخ 99/05/05 آغاز و لغایت 99/06/02 پایان می پذیرد.

پیام نور  بدون کنکور دانشجو می پذیرد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، محمد خیری رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان  با بیان اینکه ثبت نام و پذیرش دانشجو در این واحد دانشگاهی بدون کنکور و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی است، گفت: زمان ثبت نام از روز یکشنبه مورخ 99/05/05 آغاز و لغایت99/06/02 پایان خواهد پذیرفت.

خیری، اظهار داشت: ثبت نام  در 14 واحد و مرکز دانشگاه پیام نور هرمزگان شروع شده است و منحصرآ به صورت اینترنتی می باشد و علاقمندان به تحصیل در بزرگترین دانشگاه دولتی پیام نور می توانند جهت ثبت نام به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کنند.

وی با اشاره به اینکه  دانشگاه پیام نور، در ایام کرونا علاوه بر اینکه توانست  آزمون های خود را به صورت غیر حضوری و الکترونیکی برگزار نمایید، آزمونهای سایر دانشگاه ها و موسسات را نیز به بهترین نحو ممکن برگزار کنید، خاطر نشان کرد: دانشگاه پیام نور نسبت به سایر دانشگاه سرآمد، پیشگام و پیشرو است.

رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان با تاکید بر اینکه دانشگاه پیام نور برای رفع دغدغه ی مالی و شهریه دانشجویان نیز چاره ی اندیشده است، اظهار داشت: علاوه بر وام صندوق رفاه دانشجویی، دانشگاه با انعقاد تفاهم نامه با 3 بانک عامل تسهیلاتی با کارمزد پایین و با شرایط آسان برای دانشجویان فراهم کرده است که هیچ دانشجویی جز تحصیل، دغدغه دیگری نداشته باشد.

خیری، تصریح کرد: دانشگاه پیام نور علاوه بر بانک ها با بنیاد علوی نیز تفاهم نامه منعقد شده، برای دانشجویان محروم کمک های شایانی می باشد.

وی، اظهار داشت: دانشجویان شاهد و ایثارگر معاف از پرداخت شهریه هستند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان هرمزگان  در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر حوزه پژوهشی دانشگاه، عنوان کرد: بر اساس پایگاه مرجع دانشگاه های ایران uniref.ir  دانشگاه پیام نور برترین دانشگاه کشور در انتشارات مقالات علمی قرار گرفته است و تعداد مقالات کنفرانس های داخلی 2955 مقاله به چاپ رسانده و موفق به کسب رتبه برتر نسبت به سایر دانشگاه ها شده است.

خیری با اشاره به تفاهم نامه که با پژوهشگاه قوه قضائیه منعقد شده، افزود: پژوهشگاه قوه قضائیه از پایان نامه های دانشجویان حمایت می کند.

وی با اشاره به تجهیزات آزمایشگاههای دانشگاه پیام نور، اظهار داشت: علاوه بر دانشجویان این واحد دانشگاهی، محققان و پژوهشگران نیز می توانند از سامانه شاپنا و امکانات دانشگاه پیام نور بهره ببرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه