English

عباس آزادبخت خبر داد:

حرمله دستگیر شد/ مقابله با هر گونه شرارت و ناامنی

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نهاوند با اشاره به مقابله با هر گونه شرارت و ناامنی، از دستگیری شرور بدنام و سابقه‌دار معروف به حرمله خبرداد.

حرمله دستگیر شد/ مقابله با هر گونه شرارت و ناامنی

به گزارش خبرگزاری موج همدان، عباس آزادبخت،   دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نهاوند با اشاره به  به مقابله با هر گونه شرارت و ناامنی، اظهار کرد: متهم سابقه‌دار نهاوندی معروف به «حرمله» که جزء شروران بدنام نهاوند بوده، با همکاری و مشارکت نیروی انتظامی و دفتر دادستانی با انجام یک عملیات ویژه پلیسی دستگیر شد.

وی افزود: این فرد که دارای سابقه کیفری و جزء اراذل و اوباش تحت تعقیب شعبه دادستانی نهاوند بوده، دستور قضایی برای دستگیری وی از مدتی پیش صادر شده بود.

دادستان نهاوند بیان کرد: این فرد که در سابقه وی اقدام به شرارت، عربده‌کشی، استفاده از سلاح گرم و سرد گزارش شده است، روز گذشته پلیس اقدام به دستگیری وی می کند و در حال حاضر در بازداشت به سر می‌برد.

آزادبخت تأکید کرد: دادستانی با همکاری و مشارکت نیروی انتظامی با هرگونه اقدام در راستای ایجاد شرارت و ناامنی در شهرستان برخورد قاطعانه داشته و با چنین افرادی هیچ گونه اغماضی ندارد تا امنیت و آرامش موجود در جامعه توسط چنین افرادی تهدید نشود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه