English

رئیس شورای اسلامی شهر قم:

مدیریت شهری بدنبال خدمات الکترونیک و شهر هوشمند است

رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: تمام سعی و تلاش مدیریت شهری این است که خدمات الکترونیک و شهر هوشمند را با کمک سایر دستگاه‌ها اجرایی کند.

مدیریت شهری بدنبال خدمات الکترونیک و شهر هوشمند است

به گزارش خبرگزاری موج قم، عبدالله جلالی در چهل و پنجمین جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران قم که در سالن کرامت استانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه بیشترین حجم مراجعات مردم به شهرداری‌ها برای صدور پروانه ساختمانی است، اظهار کرد: الکترونیکی شدن فرایند صدور پروانه‌های ساختمانی در قم به‌صورت جدی در دستور کار است و امیدواریم امسال این موضوع به نتیجه برسد.

وی توسعه خدمات الکترونیکی و تحقق شهر هوشمند را ۲ دستور کار مهم این شورا دانست و گفت: برای تحقق این اهداف، سازمان فناوری اطلاعات شهرداری قم به‌منظور تحقق این اهداف در سال ۹۷ شکل گرفت.

رییس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به زیرساخت‌های فناوری الکترونیکی این شهر گفت: شهرداری قم در تمام سطح شهر، فیبر نوری مستقل دارد که این موضوع شهر قم را متمایز از بسیاری از شهرهای کشور کرده است.

وی با اشاره به عقد قرارداد با یکی از شرکت‌های فناوری اطلاعات برای توسعه این ظرفیت در قم افزود: با این قرارداد سرمایه‌گذاری سنگینی در قم صورت می‌گیرد و فضای بهتری برای ارائه خدمات الکترونیکی فراهم می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به راه‌اندازی سامانه شفافیت شورای شهر قم گفت: در این سامانه تمام سرفصل‌ها، تعرفه عوارض و بودجه شورای شهر و شهرداری به‌صورت شفاف ارائه‌شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه