English

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان:

با نیازسنجی نیروهای مهارت آموخته منطقه بنت را برای ورود به بازار کار یاری می دهیم

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان گفت:با نیازسنجی نیروهای مهارت آموخته منطقه بنت را برای ورود به بازار کسب و کار یاری می دهیم.

با نیازسنجی نیروهای مهارت آموخته منطقه بنت را برای ورود به بازار کار یاری می دهیم

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، آرش اخوان طبسی در نشست با مسئولین منطقه بنت استان سیستان و بلوچستان در راستای هم پیوندی اصفهان و بنت و با هدف توانمندسازی هموطنان منطقه بنت استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: با نیازسنجی و آینده پژوهی مشاغل پررشد و خوش آتیه، نیروهای مهارت آموخته منطقه بنت را برای ورود به بازار کسب و کار یاری می دهیم.

وی افزود: هدف از این نشست، برنامه ریزی در خصوص آموزش و توانمندسازی دانش آموزان منطقه محروم و کم برخوردار منطقه بنت استان سیستان و بلوچستان و ارتقاء کارگران فنی در حوزه آموزش های مهارتی با همکاری و همیاری مجموعه اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان و همچنین بهره مندی از امکانات، تجهیزات و مربیان باتجربه این استان بود.

اخوان بیات داشت: با تغییر نگرش ها و رویکردها، ابتدا بایستی ظرفیت های منطقه بنت را از لحاظ مشاغل پررونق و پردرآمد و همچنین آینده پژوهی مشاغلی که در آینده خوش آتیه باشند را شناسایی و برنامه ریزی لازم جهت عملیاتی نمودن آموزش های مهارتی را انجام دهیم.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان گفت: طی نشستی با خیرین، شهردار و شورای شهر اصفهان، ظرفیت های اعلام شده را بررسی و شناسایی نموده و از طریق تعامل با اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان سیستان و بلوچستان، تصمیم گیری های لازم صورت می پذیرد.

در ادامه مسئولین منطقه بنت استان سیستان و بلوچستان ضمن قدردانی در خصوص آب و هوای منطقه بنت و رونق آن در حوزه های کشاورزی و دامپروری، قالی بافی و صنایع دستی مباحثی را مطرح و  خواستار همیاری و همفکری تیم اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان در برخورداری از راهنمایی لازم جهت ارائه آموزش های مهارتی به ساکنین منطقه بنت و ورود آنها به بازار کسب و کار شدند.

به گزارش موج؛  بنت در ۸۵ کیلومتری شمال غرب نیک شهر و ۴۵ کیلومتری جنوب شهر فنوج، بین ۲۶ درجه و ۱۷ درجه عرض شمالی و ۵۹ درجه و ۱۳ درجه طول شرقی گرینویچ در ارتفاع ۴۰۰ متری از سطح دریا واقع شده‌است.  منطقه‌ای نیمه کوهستانی که غرب و شمال آن تپه‌های زرد قراردارند در قسمت شرق تا انتهای شهر مسیر رودخانه موسوم به بنت قرار دارد که از شمال فنوج سرچشمه می‌گیرد و از نوار شرق بنت عبور می‌کند و حدود ۸ کیلومتر در حوزه شهری قرار می‌گیرد. جنوب شهر بنت هم مسیر رودخانه مذکور که در دو طرف آن روستاهایی واقع شده‌اند.

فنی و جرفه ای

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه