English

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان خبر داد:

افتتاح دو هزار و ۳۲۳ طرح همزمان با هفته بهزیستی در استان اصفهان

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان از افتتاح دو هزار و 323 طرح بهزیستی همزمان با هفته بهزیستی در استان اصفهان خبر داد.

افتتاح دو هزار و 323 طرح همزمان با هفته بهزیستی در استان اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، مرضیه فرشاد در جمع اصحاب رسانه به مناسبت چهلمین سال تأسیس سازمان بهزیستی با شعار بهزیستی در گام دوم شفافیت، تحول خدمت، ارتقا سلامت اجتماعی در خانواده بیان کرد: همزمان با آغاز هفته بهزیستی دو هزار و ۳۲۳ طرح بهزیستی در بخش‌های مختلف عمرانی، خدماتی، اجتماعی در استان اصفهان افتتاح می شود.

وی گفت: طرح های بهزیستی با اعتباری بالغ بر ۸۲۰ میلیارد ریال بخش دولتی و دو هزار و ۹۱۹ میلیارد ریال اعتبار خیران و بخش خصوصی در استان افتتاح می شود.

این مقام مسئول افزود: افتتاح3 مرکز اقامتی میان مدت( کمپ) ، 2 ککلینیک مددکاری ، یک مرکز موبایل سنتر، ۱۳ مرکز مشاوره و 2 مهد کودک و خیریه در استان اصفهان در هفته بهزیستی در استان اصفهان افتتاح می‌شود.

فرشاد بیان کرد: همچنین با افتتاح مسکن مددجویان به مناسبت هفته بهزیستی ۵۵ خانواده عضو بهزیستی استان اصفهان صاحب مسکن می‌شوند.

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان گفت: دو هزار و ۲۴۵ طرح اشتغال شامل اشتغالزایی برای مددجویان و معلولان و حمایت کارفرمایان از دیگر طرح های افتتاح شده بهزیستی در استان اصفهان می باشد.

مناسب سازی 60 درصد معابر جهت معلولان در اصفهان

مرضیه فرشاد اظهار داشت: با کمک شهرداری ۶۰ درصد معابر و اماکن درشهر اصفهان جهت تسهیل در رفت و آمد معلولان مناسب سازی و هم سطح سازی شده است.

وی با اشاره به انجام مناسب سازی‌ها در سطح کلانشهر اصفهان افزود: این مناسب سازی ها شامل پیاده روها ، پل هل ، جدول سازی ، ساختمان‌های در اختیار شهرداری، بوستان‌ها، ورزشگاه ها و ... است.

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان گفت: امیدواریم با همکاری مسئولین ۴۰ درصد دیگر ساختمان‌ها و فضا‌های باقی مانده با اولویت معابر اصلی و نزدیک به تقاطع‌ها در کوتاه‌ترین زمان برای معلولان، جانبازان و همچنین ناتوانان و کم توان جسمی و حرکتی مناسب سازی شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه