English

فرماندار قم:

۱۳ واحد تولید کننده ماسک در قم فعالیت می‌کنند

فرماندار قم از فعالیت 13 واحد تولید کننده ماسک در قم خبرداد.

13 واحد تولید کننده ماسک در قم فعالیت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری موج قم، مرتضی حیدری در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قم، با اشاره به ایجاد زیرساخت مناسبت برای تولید ماسک در استان قم، اظهار کرد: برای ورود به موضوع صادرات ماسک نیز نیازمند رفع موانع هستیم.

وی اضافه کرد: برای صدور مجوز واحدهای متقاضی تولید ماسک فقط حرف زده می‌شود و در عمل مجوز به‌راحتی صادر نمی‌گردد.

وی خاطرنشان کرد: تولیدکننده مواد اولیه را با قیمت بالاتری خریده و قیمت ماسک نسبت به گذشته متفاوت است، این تعارض باعث شده نسبت به تکمیل ظرفیت تولید در حد نیاز اقدام نشود؛ اگر تصمیم‌گیری مناسب صورت گیرد، قادر به تولید مازاد بر نیاز خواهیم بود.

حیدری با بیان این‌که ۱۳ واحد تولیدکننده ماسک در قم فعالیت می‌کند، گفت: برای هرکدام از واحدها سهمیه‌ای مشخص شود تا درصدی از تولید به قم اختصاص یابد و مازاد بر نیاز با قیمت مصوب به سایر استان‌ها ارائه شود.

به گفته وی، درحال حاضر روزانه ۱۰۳ هزار عدد ماسک تولید می‌شود که ۳۵ هزار عدد به دانشگاه علوم پزشکی تحویل و بقیه در داروخانه‌ها توزیع می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به طرح ساماندهی کارگران ساختمانی اشاره کرد و گفت: سه مکان برای استقرار کارگران روزمزد در حال آماده‌سازی است تا بتوان بین کارگر و کارفرما رابطه برقرار شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه