English

استاندار کرمانشاه:

هلال‌احمر در اطلاع‌رسانی حادثه معدن گیلانغرب عملکرد مطلوبی نداشت

هوشنگ بازوند گفت: سازمان امداد و نجات هلال‌احمر کشور متأسفانه باوجودآنکه اطلاعات کافی از چندوچون دقیق حادثه نداشتند، همین اطلاعات نادرست را به صداوسیما هم دادند و شاهد آن بودیم که گفته شد معدن ریزش کرده و هفت نفر زیر آوار هستند.

هلال‌احمر در اطلاع‌رسانی حادثه معدن گیلانغرب عملکرد مطلوبی نداشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، استاندار کرمانشاه با تأکید بر اینکه اداره کل بازرسی استان کرمانشاه باید ظرف مدت 20 روز حادثه رخ‌داده در معدن گیلانغرب را بررسی و افرادی که در حادثه معدن گیلانغرب قصور داشته‌اند را معرفی کند، ابراز داشت: اگرچه فوت همین یک نفر نیز برای ما مهم است و نباید رخ می‌داد، اما مدیریت خوب حادثه و ورود به‌موقع دستگاه‌های مربوطه باعث شد تبعات آن کمتر شود،

بازوند که در شورای معادن استان کرمانشاه سخن می‌گفت، خاطرنشان ساخت: نباید اجازه بدهیم دیگر چنین حادثه‌ای در معادن رخ دهد و برای این منظور بخش دولتی، بخش خصوصی، تشکل‌های حوزه معدن و ... همه باید پای‌کار بیایند.

وی بر لزوم استفاده از ظرفیت معادن برای جهش در تولید، ایجاد اشتغال و ثروت تأکید کرد و افزود: یکی از مهم‌ترین مشکلات پیش روی معادن را بروکراسی پیچیده این حوزه خصوصاً درزمینهٔ استعلامات است و دستگاه‌های مختلف خصوصاً منابع طبیعی باید مشکلات معارضین معادن را در زمان کوتاهی حل‌وفصل کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه