English

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان اردستان خبر داد:

آغاز واکسیناسیون رایگان طیور بر علیه بیماری نیوکاسل در اردستان

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان اردستان از آغاز واکسیناسیون رایگان طیور بومی بر علیه بیماری نیوکاسل در سطح شهرستان اردستان خبر داد.

آغاز واکسیناسیون رایگان طیور بر علیه بیماری نیوکاسل در اردستان

میثم استکی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، اظهار داشت: در راستای پیشگیری از بیماری نیوکاسل در طیور بومی شهرستان که عملیات اجرایی مایه کوبی آن از 11 تیرماه آغاز گردید، پیش بینی می شود بیش از 90 درصد طیور بومی شهرستان با همکاری مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان، شرکت تعاونی مرغداران، بسیج سازندگی، دهیاری و شوراهای اسلامی به صورت صد درصد رایگان واکسینه شوند.

وی ضمن ابراز خرسندی از همکاری شایسته پرورش دهندگان شهرستان در خصوص تسهیل در اجرای طرح مذکور از عملکرد اکیپ های واکسیناسیون قدردانی نمود و تصریح کرد: نیروهای دامپزشکی در خط مقدم پیشگیری و مبارزه بیماری های واگیر قرار دارند.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان اردستان با بیان اینکه نیوکاسل یک بیماری ویروسی با سرعت انتشار بالا می باشد گفت: این بیماری در صورت بروز، علاوه بر کاهش تولید خسارات فراوان اقتصادی نیز به صنعت پرورش طیور به خصوص طیور صنعتی وارد می نماید.

استکی با بیان اینکه این شهرستان دارای 146 واحد پرورش طیور صنعتی می باشد که انجام واکسیناسیون طیور بومی کمک شایانی در جلوگیری از انتشار بیماری به واحدهای صنعتی می نماید، خاطرنشان کرد: از پرورش دهندگان درخواست می شود ضمن آمادگی جهت واکسیناسیون همکاری مناسب را با اکیپ های واکسیناسیون داشته باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه