English

دریافت هزینه کمک به مدرسه ممنوع است

رئیس ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش استان البرز گفت: دریافت هزینه های اضافی کمک به مدرسه اجباری نیست و از والدین خواست مدارس دولتی متخلف را معرفی کنند.

دریافت هزینه کمک به مدرسه ممنوع است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج البرز، امیر والی پور، رئیس ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش استان البرز، گفت: مشکل دریافت وجه از والدین دانش آموزان توسط مدیران مدارس هر ساله مطرح می‌شود و مورد بررسی قرار می‌گیرد.

رئیس ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش استان البرز افزود: والدین باید توسط مراجع قانونی و گاسخگو مسئله خود را مطرح کنند، شکایات باید قانونی مطرح شود.

والی پور با بیان اینکه با ثبت شمایت موظف به رسیدگی و پاسخگویی خواهیم بود، ادامه داد: سامانه ای تحت عنوان «نظارت همگانی» در سامانه شکایات آموزش و پرورش ایجاد شده است و والدین می‌توانند موارد این چنینی را با ذکر نام مدیر و مدرسه ثبت کنند.

وی اضافه کرد: اگر مسئله ای در این سامانه ثبت شود به صورت مستقیم به سمع و نظر مدیرکل ارزیابی و عملکرد وزارت آموزش و پروش خواهد رسید و ما موظف هستیم ظرف 7 روز به مسئله رسیدگی کنیم.

والی پور با بیان اینکه ستاد ثبت نام در مناطق مختلف فعال شده است، یادآور شد: همچنین شهروندان می‌توانند با شماره تماس‌های 32525657 و 32563203 ارتباط گرفته و مسئله و مشکل خود را مطرح و پیگیری کنند.

رئیس ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش استان البرز اعلام کرد: در سال گذشته 12 مدیر به هیأت بدوی معرفی شد و برای هریک احکامی صادر شد، در این میان مبالغی که به صورت غیرقانونی از والدین دریافت شده بود عودت داده شد.

وی در پایان تصریح رکد: حین ثبت نام تنها حق بیمه و هزینه کتاب دریافت خواهد شد و اگر مبالغی در غیر این صورت طلب شود غیر قانونی است، دریافت کمک به مدرسه از آغاز سال تحصیلی انجام شده و به صورت اختیاری خواهد بود.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه