English

طی ۸ ماهه گذشته انجام شد؛

شناسایی و توقیف ۵۰ عدد ادوات برداشت آب و پساب از زاینده رود

مدیر دفتر مهندسی رودخانه ها و سواحل شرکت آب منطقه ای از شناسایی و توقیف 50 عدد ادوات برداشت آب و پساب در 8ماهه گذشت در امتداد مسیر زاینده رود خبر داد.

شناسایی و توقیف 50 عدد ادوات برداشت آب و پساب از زاینده رود

 به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، احمدرضا صادقی به اقدامات شاخص انجام شده در حفظ و حراست رودخانه زاینده رود پرداخت و گفت: در هشت ماه گذشته بیش از 50 عدد ادوات برداشت آب و پساب از رودخانه زاینده رود شناسایی و توقیف شد و با صورتجلسه به حراست انبار سد رودشتین تحویل داده شد.

وی افزود: همچنین از آبان ماه گذشته تاکنون بیش از 30 عدد ادوات تخلیه نخاله در جهت حفظ و حراست از رودخانه زاینده رود شناسایی و ضبط شده است.

این مقام مسئول به آمار تفکیک شده تخلفات در تخلیه نخاله هم اشاره ای کرد و افزود: بیشترین موارد شناسایی شده در تخلیه نخاله به مناطق شرق استان اصفهان اختصاص دارد و پس از آن شهرستان فلاورجان و در مقیاس محدودتر در منطقه مبارکه و لنجان این تخلف انجام شده است.

مدیر دفتر مهندسی رودخانه ها و سواحل شرکت آب منطقه ای اصفهان گفت:  بیشترین تخلف ادوات برداشت آب و پساب هم مربوط به مناطق شرق استان اصفهان است و  شهرستان های مبارکه و لنجان و فلاورجان در جایگاه های بعدی این تخلف قرار دارند.

صادقی ضمن قدردانی از همکاری انتظامی استان اصفهان در شناسایی و توقیف ادوات غیرمجاز در بستر رودخانه زاینده رود، تصریح کرد: از آنجا که برداشت آب و پساب از رودخانه زاینده رود و تخلیه نخاله حکم قضائی دارد و همچنین تخلیه نخاله و پسماند با بهداشت و سلامت جامعه پیوند مستقیم دارد لازم است افراد از این اقدام جلوگیری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه