English

منصور آرامی:

نمایندگان بدون مشورت مردم حرفی در مجلس نمی زنند/مبارزه با فساد خواسته مردم هرمزگان است

نماینده مردم بندرعباس در مجلس، با اشاره به از بین رفتن امید در بین مردم، گفت: نمایندگان بدون مشورت مردم حرفی در مجلس نمی زنند بلکه دغدغه های مردم را می شنویم که مبارزه با فساد یکی از مهمترین خواسته های مردم است.

نمایندگان بدون مشورت مردم حرفی در مجلس نمی زنند/مبارزه با فساد خواسته مردم هرمزگان است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، منصور آرامی نماینده مردم بندرعباس در مجلس  شورای اسلامی در صدو هشتاد و دومین جلسه شورای شهر با موضوع تعامل هم اندیشی و تبادل نظر فی مابین نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی پیرامون مشکلات شهر بندرعباس و مسائل مربوط به کرونا، گفت: این جلسات می تواند بسیار مفید باشد زیرا مسایلی که مطرح می شود نتیجه بررسی و مطالعه دقیق کارشناسان است و امیدوارم به نتیجه خوبی برسد.

وی با بیان اینکه در بحث قانون، مشکل عدم استفاده از ظرفیت های قانون داریم، گفت: از ظرفیت قانون  در جهت افزایش ظرفیت های شهری در سراسر کشور استفاده درست نکردیم، و خوب است در شورا تیمی تشکیل شود و از اساتید بزرگی که در حوزه قانون فعالیت می کنند بهره مند شوند تا  ظرفیت های قانونی برای اداره شهر مشخص شود.

آرامی با اشاره به اینکه باید برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت در شورای شهر و شهرداری بندرعباس ترسیم و نمایندگان در جلسات با وزار با استفاده از این برنامه ها در مسیر استفاده از ظرفیت های اقتصادی بهره ببرند، تصریح کرد: نمایندگان مجلس آمادگی دارند برنامه های شهری بندرعباس را پیگیری و در جهت تحقق آن از هیچ کمکی دریغ نمی کنند زیرا نباید با تغییرات در شوراها و شهرداری ها برنامه ها تغییر کند و باید نگاه برنامه ای را جایگزین نگاه سلیقه ای کنیم.

این نماینده مجلس اضافه کرد: باید ببینیم برنامه توسعه شهر بندرعباس توسط چه کسی یا نهادی باید ترسیم شود و مشکلات گفته آیا در برنامه ها گنجانده شده و راهکاری برای برون رفت آن ترسیم شده است؟

آرامی با استناد به سخنان مقام معظم رهبری گفت: قبح فساد نباید در سیستم و دستگاه های اجرایی ریخته شود و نباید نسبت به فساد بی تفاوت باشیم و هر فسادی حتی کوچک سبب به کج رفتن مسیر حرکتی می شود.

وی با اشاره به از بین رفتن امید در بین مردم، ادامه داد: نمایندگان بدون مشورت مردم حرفی در مجلس نمی زنند بلکه دغدغه های مردم را می شنویم که مبارزه با فساد یکی از مهمترین خواسته های مردم است.

عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس با اشاره به اینکه فساد در کشورمان بیداد می کند و برای مبارزه با آن باید برنامه داشته باشیم، عنوان کرد: مقام معظم رهبری در جلسه با مسئولان دستگاه قضایی کشور نیز مبارزه با فساد را از اهم برنامه های مسئولان دانست و این نشان دهنده دغدغه مقام معظم رهبری است که باید تمامی مسئولان به این موضوع پایبند باشند.

وی با بیان اینکه در تمامی بخش های دولت نیز باید برای مبارزه با فساد برنامه داشته باشیم، خاطرنشان کرد: اگر دسنگاه اجرایی برای مبارزه با فساد برنامه داشته باشد، کار دستگاه قضایی نیز کمتر می شود اما اگر بدون برنامه در این مسیر پیش رویم سبب افزایش نا امیدی در بین مردم می شود.

آرامی با اشاره به اینکه باید مردم احساس کنند که مسئولان در مبارزه با فساد جدیت دارند، تصریح کرد: مبارزه با فساد سبب افزایش اعتماد عمومی و رضایتمندی آن ها و افزایش کارایی و سرعت بیشتر در جهت توسعه خواهد شد.

نماینده مجلس شورای سلامی  گفت: به استاندار هرمزگان هم گفتم اگر در بحث مبارزه با فساد در حال فعالیت هستیم باید اعلام شود تا مردم عزم دولتمردان در هرمزگان را برای مبارزه با فساد ببینند و امید و نشاط در جامعه به وجود بیاید.

آرامی در خصوص وضعیت مقابله با کرونا در هرمزگان، اضافه کرد: اکنون با موج جدید کرونا در سطح استان روبرو هستیم که در این زمینه، مجمع نمایندگان به رئیس جمهور و وزیر بهداشت و درمان، نامه نگاری کرده و جلسات مختلفی با مسئولین انجام شد.

وی ادامه داد: تمامی مطالباتی که دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان از مجمع نمایندگان خواست در جلسه با  نوبخت مصوب شد و اختیاراتی که استاندار هرمزگان و ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان خواست نیز به هرمزگان محول شد.

عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس با اشاره به اینکه رئیس جمهور اختیارات در بحث مدیریت بیماری کرونا در استان ها را به استاندار داد، عنوان کرد: دانشگاه علوم پزشکی اگر تصمیم و سیاستش بر محدودسازی و قرنطینه باشد باید استاندار این موضوع را عملی کند یا اگر تعطیلی ادارات مدنظر باشد، استاندار می تواند این موضوع را اجرا کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی