English

درخواست فرماندار شهرستان خمینی شهر از صدا و سیمای استان اصفهان جهت تکذیبیه عروسی هزارنفری در خمینی شهر

فرماندار شهرستان خمینی شهر ایراد بیانیه محکم از سوی صدا وسیمای استان جهت تکذیب عروسی هزار نفری در شهر خمینی شهر را خواستار شد.

درخواست فرماندار شهرستان خمینی شهر از صدا و سیمای استان اصفهان جهت تکذیبیه عروسی هزارنفری در خمینی شهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، علیرضا بصیری در جلسه شورای اداری شهرستان اظهار کرد:در خصوص عروسی هزار نفری خمینی شهر صدا وسیمای استان باید تکذیبیه محکمی راجع به این برنامه پخش کندو شهرستان را ازاین خطای انجام نشده مبرا کند.

وی گفت:جلسات شورای اداری باید گره گشایی و مشکلات شهری و شهروندی انجام شود و  برگزاری این جلسات باید در چهار چوب زمان باشد چه اینکه فلسفه برگزاری جلسات و نشست ها برطرف کردن ناهماهنگی هایی است که بین دستگاه ها وجود دارد.

 فرماندار شهرستان خمینی شهر گفت: نظم سرلوحه تمام کارهاست و موارد بسیاری را در برمی گیرد که رسیدگی به امور مردم از مهم ترین آنهاست؛ در شرایط کنونی که ناامیدی بسیار زیاد شده است همدلی با مردم کار دشواری نیست و فاصله ای که بین مردم و مسئوولان است باید از بین برود.

بصیری هشدار داد: چشمان خود را به روی خطاها نبندیم و لازم است ستاد امر به معروف و نهی از منکر ارائه دهنده مشکلات ادارات باشد و این فریضه واجب به صورت عملی در ادارات شهرستان اجرایی شود.

فرماندار شهرستان تعامل دستگاه ها را از مسئوولان شهرستان خواستار شد تا خدمات به صورت متوازن در محلات شهرستان صورت پذیرد؛ همچنین رسیدگی به مشکلات محلات با دیدارهای مردمی انجام خواهد شد.

این مقام مسئول از خدمات شهردار خمینی شهر تشکر کرد و توصیه کرد: خدماتی که به محلات می شود باید با رضایت مردم و هماهنگی ادارات شهرستان باشد.

وی از ناهماهنگ بودن جرائم و خلاف های شهرداری درچه ابراز تاسف کرد و بیان کرد: جرائم کمیسیون ماده صد با خطای انجام شده ناموزون است ؛ شهرداری درچه باید اصلاح جدی در این امر نماید تا شهروندان انجام عمل خلاف را آسانتر از پرداخت جریمه ندانند.

فرماندار خمینی شهر افزود: شهردار وقت چرا باید به مراجعین خود توصیه کند خلاف کنید و بعد جریمه پرداخت کنید؟ فارغ از در نظر گرفتن آینده شهر و مبلمان شهری.

بصیری به جهاد کشاورزی نیز هشدار داد: که ساخت و سازها حتما کاربری لازم را داشته باشد و مناطق کشاورزی حکم ساخت و ساز تجاری و ساختمانی دریافت نکند.

وی از ساماندهی جلسات شهرستان به ترتیب اولویت بندی خبر داد و بیان کرد: در جلسه شورای معاونین مطرح شد که جلسات اداری ساماندهی شود وتشکیل یک جلسه مبنای آن برای برگزاری جلسه بعدی نباشد و در همان نشست مشکلات بیان شود و راه حل ها ارائه گردد.

فرماندار شهرستان خمینی شهر حضور اصحاب رسانه در جلسات را ضروری و لازم خواند و عنوان کرد: در خصوص عروسی هزار نفری خمینی شهر صدا وسیمای استان باید تکذیبیه محکمی راجع به این برنامه پخش کندو شهرستان را ازاین خطای انجام نشده مبرا کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه