English

در صورت عدم رعایت موازین بهداشتی؛

اعلام هشدار وضعیت قرمز به تعدادی دیگر از شهرستان های کردستان

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: با توجه به گردش ویروس کرونا در استان در صورت عدم رعایت موازین بهداشتی و استفاده نکردن از ماسک، بزودی در شهرستانهای باتنه، دیواندره و بیجار هم وضعیت قرمز خواهیم داشت.

اعلام هشدار وضعیت قرمز به تعدادی دیگر از شهرستان های کردستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، ابراهیم قادری ظهر امروز دوشنبه در گفت‌وگوبا خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به روند صعودی بیماری و افزایش روز افزون مبتلایان به کرونا، در صورت رعایت نکردن جدی فاصله فیزیکی، استفاده از ماسک و قرنطینه افراد در تماس، جداسازی بیماران و مراقبت از خود در افراد دارای علائم بزودی شاهد افزایش موارد شدید بیماری غیر از سنندج و مریوان، در بانه، دیواندره و بیجار هم خواهیم بود.

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: با توجه به افزایش گردش ویروس کرونا در استان و در صورت رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی در شهرستان‌های بانه، بیجار و دیواندره نیز با وضعیت بحرانی و افزایش تعداد بیماران مبتلا به کرونا در روزهای آینده مواجه خواهیم شد.

وی با ابراز نگرانی از وضعیت استان و افزایش آلودگی این ویروس افزود: لازم است همه افراد دارای علائم، خود را مبتلا به کرونا فرض کرده و ضمن استراحت و رعایت قرنطینه، مراقب باشند دیگران را مبتلا نکنند.

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان هشدار داد: شهروندان از تردد در اماکن عمومی و حضور در مهمانی‌ها برای حفظ سلامتی خود و دیگران به شدت خودداری کنند.

قادری تاکید کرد: تغییر رفتار در شهرستان‌های بانه، بیجار و دیواندره مبنی بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، ماندن در خانه و رعایت فاصله فیزیکی باید سریعا صورت گیرد و مسوولان و مردم این شهرستان‌ها این هشدار را جدی بگیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه