English

مدیر امور انتقال نیروی برق قم مطرح کرد؛

فعالیت شبانه روزی انتقال انرژی برق از نیروگاه‌ها به شبکه توزیع

مدیر امور انتقال نیروی مدیر امور انتقال نیروی برق قم گفت: کار انتقال انرژی برق تولیدشده از نیروگاه‌ها به شبکه توزیع در سطح استان به‌صورت شبانه‌روزی در جریان است.

فعالیت شبانه روزی انتقال انرژی برق از نیروگاه‌ها به شبکه توزیع

به گزارش خبرگزاری موج قم، علی‌ اکبری رودسرایی در نشست خبری که به مناسبت هفته صرفه جویی در مصرف آب و برق برگزار شد، اظهار کرد: طول مدار انتقال استان بیش از ۱۴۵ کیلومتر است که با تلاش مستمر کارشناسان این حوزه به‌روزرسانی می‌شود.

وی افزود: پیش‌بینی می‌کنیم امسال در زمان پیک میزان مصرف برق در قم به ۹۵۲ مگاوات برسد که با همکاری مردم این رقم قبل کاهش است.

وی ادامه داد: سرمایه‌گذاری کلانی برای ایجاد زیرساخت‌ها در بخش انتقال و توزیع نیروی برق استان صورت گرفته است و اگر صرفه‌جویی در اوج پیک مصرف توسط مردم رعایت شود، نیازی نیست که مجدد سرمایه بسیار زیادی برای توسعه شبکه انتقال برای پاسخگویی به مصرف پیک هزینه شود.

اکبری رودسرایی گفت: در بخش انتقال نیروی برق استان طرح‌های متعددی در حوزه ایجاد پست‌های جدید و افزایش ظرفیت خطوط انتقال با سرمایه‌گذاری ۴۵۰ میلیارد تومان در حال انجام است.

وی بیان کرد: همکاران ما در تلاش هستند تا برای لحظه‌ای برق مشترکان قطع نشود، در برخی اوقات هم ممکن است حوادث غیرمترقبه موجب قطع برق شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه