English

حبیب اشرفی:

۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد کمک شد

رئیس دادگستری شهرستان پارس آباد گفت: خیران پارس آبادی بالغ بر ۲میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به آزادی زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد کمک کردند.

۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد کمک شد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، حبیب اشرفی رئیس دادگستری شهرستان پارس آباد در جمع اصحاب رسانه با بیان اینکه با وجود نبود امکان برگزاری جشن گلریزان و محدودیت‌های اجتماعی ناشی از شیوع بیماری کرونا، شهروندان این شهرستان ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال با هماهنگی ستاد دیه استان به آزادی زندانیان مالی کمک کردند.

وی خاطرنشان کرد: بار دیگر مردم خیراندیش شهرستان با حمایت در این برنامه‌ها خیر ،حماسه دیگری در زمینه ترویج و اشاعه فرهنگ نوع دوستی و نیک اندیشی را رقم زدند.

اشرفی افزود: در این جشن علاوه بر خیرین سال‌های گذشته مشارکت و هماهنگی خوب مردم و خیران جوان که یارو یاور ستاد دیه استان هستند شاهد بودیم.

رئیس دادگستری شهرستان پارس آباد با اشاره به اینکه برخی از ادارات دولتی نیز کمک های قابل توجهی داشتند گفت: لازم میدانم از طرف خود و مجموعه دست اندرکاران ستاد دیه در شهرستان پارس آباد و استان از تمامی این عزیزان به ویژه امام جمعه، سرپرست فرمانداری، دادستان پرتلاش،اعضای هیات مدیره انجمن حمایت از زندانیان و امور مالی دادگستری پارس آباد نهایت تشکر و قدردانی را بعمل آورده و همچینن از خبرنگاران شهرستانی که زمینه توسعه‌ و فراگیر شدن فرهنگ انفاق، دستگیری و کمک به همنوعان را فراهم کردند، بار دیگر تشکر و قدردانی نموده واز درگاه خداوند رحمان اجر اخروی برای همه عزیزان خواستاریم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه