English

فرمانده نیروی دریایی سپاه تاکید کرد:

ضرورت خروج بیگانان از خلیج فارس

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: بیگانگانی که در خلیج فارس حضور دارند به دنبال بر هم زدن آرامش در منطقه بوده و لذا ضرورت دارد از خلیج فارس خارج شوند.

ضرورت خروج بیگانان از خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، سردار علیرضا تنگسیری در حاشیه افتتاح کلینیک تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان امام رضا (ع) چالوس اظهار داشت: ما در خلیج فارس مسئولیت داریم و برادران عزیز ما در ارتش جمهوری اسلامی در دریای عمان مرزهای جنوبی کشور که بیش از 2200 کیلومتر مرز ساحلی است حراست می کنند.

وی ادامه داد: در خلیج فارس اقتداری که نیروهای مسلح دارند و اشرافی که بر دشمنان داریم مثال زدنی است اما اعتقاد ما بر این است که پیام  صلح و دوستی را برای کشورهای مسلمان خلیج فارس داریم که ما قادر هستیم باهم با برداری و صلح امنیت را در خلیج فارس برقرار کنیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: بیگانان با چه معنایی در خلیج فارس حضور پیدا کردند و چشم تعرض به کشورهای مسلمان دارند و دنبال برهم زدن آرامش در خلیج فارس هستند.

تنگسیری بیان داشت: در 41 سال از انقلاب گذشته به هیچ کشوری تعرض نکردیم ما به مظلومین کمک کردیم و مسلمان هستیم و پیامبر ما امر کرده است اگر مظلومی فریاد زد به داد ما برسید باید به دادش برسیم و دیدیم مردم مظلومی دارند ستم می بینند به آنها کمک می کنیم و وجود بیگانگان در منطقه هیچ معنی و مفهومی ندارند و باید از منطقه بروند.

وی گفت: خلیج فارس خانه ما و کشورهای همسایه است و بیگانگان باید از خلیج فارس که به دنبال تنش و درگیری هستند خارج شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه