English

عضو هیات رئیسه هیات کاراته استان قم مطرح کرد؛

اعتراض جامعه کاراته استان نسبت به انتخابات و مجمع کاراته قم

عضو هیات رئیسه هیات کاراته استان قم گفت: جامعه کاراته استان نسبت به انتخابات و مجمع کاراته قم منتقد و معترض است. این انتخابات مانند انتخابات هیات گذشته مهندسی‌شده بود و نفراتی که خودشان می‌خواستند، با حضور آن‌ها برگزارشده است.

اعتراض جامعه کاراته استان نسبت به انتخابات و مجمع کاراته قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، سید علی خلیلی ، از پیشکسوتان کاراته قم و عضو هیات رییسه هیات کاراته استان در نشست خبری، با اشاره به اینکه اوضاع‌واحوال کاراته قم نابسامان است، اظهار کرد: کاراته استان قم در سال‌های گذشته دچار آسیب‌های متعددی شده است که برای حل آن‌ها در مرحله اول باید این مشکلات بیان شوند.

وی گفت: آماده‌ایم در این نشست اعلام کنیم که جای پیشکسوتان و افتخارآفرینان کاراته قم در آن مجمع خالی بوده است تا شخصی برای کاراته انتخاب شود که دلسوز این رشته ورزشی باشد.

خلیلی ادامه داد: چون مخالفت خود را با این روش انتخابات و همچنین رویکرد هیات کاراته استان اعلام کرده‌ایم ما را در این مجمع انتخاباتی دعوت نکردند. دعوت نکردن پیشکسوتانی همچون بنده که سال‌ها در این رشته فعالیت کرده و دعوت از کسانی که امتیاز کمتری برای حضور در مجمع را داشته‌اند نشان از مهندسی بودن این انتخابات می‌دانم.

وی تاکید کرد: ما معتقد هستیم که مجمع انتخاباتی کاراته قم غیرقانونی بوده و طبق نامه ارسال‌شده از وزارت ورزش باطل است و معتقدیم که این مجمع، انتخابات نبود بلکه انتصاب بوده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی