English

مدیرکل صداو سیما مرکز کردستان خبر داد:

تولید بیش از ۲۵ هزار دقیقه برنامه تخصصی ویژه ویروس کرونا در صدا وسیما

مدیر کل صدا و سیما مرکز کردستان از تولید و پخش بیش از 25 هزار دقیقه برنامه تخصصی ویژه ویروس کرونا در صدا وسیما خبر داد و گفت: علاوه براین تولیدات همکاران واحد خبر نیز لحظه به لحظه با مدافعان سلامت همراه بوده اند.

تولید بیش از 25 هزار دقیقه برنامه تخصصی ویژه ویروس کرونا در صدا وسیما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، جعفر عبدالملکی پیش از ظهر امروز چهارشنبه در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا کردستان که با حضور حریرچی معاون کل وزیر بهداشت در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: شبکه استانی صدا و سیمای مرکز کردستان با هدف اطلاع رسانی و همچنین کمک به مقابله با ویروس کرونا از بدو ورود این ویروس به استان اقدامات و برنامه‌های مختلفی را در دستور کار قرار داده است.

وی در ادامه تصریح نمود: در بخش سیما در مجموع بیش از 13 هزار و 500 دقیقه برنامه تخصصی مرتبط با ویروس کرونا تهیه، تولید و پخش شده است.

مدیر کل صدا و سیما مرکز کردستان به تهیه و پخش 12 هزار و 300 دقیقه برنامه در صدای مرکز کردستان اشاره کرد و افزود: خوشبختانه صدای مرکز کردستان یکی از برترین شبکه های استانی است و میزان جذب مخاطب برنامه‌های صدا در کردستان بیش از میانگین کشوری است.

وی به فعالیت‌های صورت گرفته در بخش خبری شبکه استانی صدا و سیمای مرکز کردستان اشاره کرد و یادآور شد: در حوزه خبر نیز مسائل کرونا و اخبار مرتبط با آن در اولویت قرار گرفته و با نیت اطلاع رسانی همکاری بسیار خوبی با متولیان امر صورت گرفته است.

سیمای سلامت برنامه تخصصی ویژه کرونا در شبکه استانی

عبدالملکی با اشاره به راه اندازی برنامه های تخصصی در دو بخش صدا و سیمای مرکز کردستان، افزود: برنامه تخصصی سیمای سلامت با اولویت پوشش فعالیت ها و اقدامات مختلف استان و مقابله با ویروس کرونا راه اندازی شده و با همکاری مستمر و گسترده با دانشگاه علوم پزشکی در حوزه اطلاع رسانی فعالیت های خوبی را دنبال کرده است.

مدیرکل صدا و سیما مرکز کردستان ضمن تاکید بر لزوم اعمال محدودیت های جدی در سطح استان، عنوان کرد: باید قبول کرد که نوع اطلاع رسانی بعد از گذشت یک زمان برای مردم تکراری خواهد شد و به همین دلیل نیاز هست که سایر ادارات و سازمانهای دولتی در این بخش اقدامات بهتری را در دستور کار قرار دهند.

وی با اشاره به نبود اعتبار لازم در راستای تهیه و تولید برنامه های بیشتر در حوزه کرونا در کردستان، بیان کرد: شبکه استانی صدا و سیمای مرکز کردستان تاکنون تنها از محل اعتبارات داخلی خود برنامه‌های مختلفی را در راستای مقابله با کرونا تهیه و پخش کرده است ولی ما این آمادگی را داریم که در صورت اختصاص ردیف های اعتباری فعالیت‌های بهتری را در این بخش دنبال کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه