English

افت فشار آب و کیفیت پایین آب روستاهای بخش مرکزی میبد رفع می شود

بخشدار مرکزی میبد افت فشار آب و کیفیت پایین آب روستاها را از مشکلات برشمرد و اظهار امیدواری کرد که به‌ زودی مشکل یادشده با قرار گرفتن چاه محمدآباد در مدار تولید و برداشت حدود ۲۵ لیتر در ثانیه مشکل آب ،این روستاها رفع شود.

افت فشار آب و کیفیت پایین آب روستاهای بخش مرکزی میبد رفع می شود

به گزارش خبرگزاری موج یزد، محمدجواد احمدی بخشدار مرکزی میبد گفت: روستاهای این منطقه از ظرفیت‌های مختلف در حوزه منابع انسانی، دامی، اقتصادی و کشاورزی برخوردار است که برای استفاده از آن در توسعه نیاز به مدیریت جهادی در منطقه داریم.

وی در نشست مشترک دهیاران روستاهای بخش مرکزی، افزود: پیگیری درخواست‌ روستاییان در توسعه، آبادانی، اقتصادی و معیشتی مردم برای بهره‌برداری از این ظرفیت‌ها اهمیت زیادی دارد.

وی یکی از مشکلات اساسی روستاهای بخش مرکزی را تعیین حریم عنوان کرد و گفت: پیگیری این موضوع باید برای کاستن از دغدغه روستاییان در استان یزد همچنان با تلاش مسئولان ادامه داشته‌ باشد.

بخشدار مرکزی میبد افت فشار آب و کیفیت پایین آب روستاها را هم دومین مشکل برشمرد و اظهار امیدواری کرد که به‌ زودی مشکل یادشده با قرار گرفتن چاه محمدآباد در مدار تولید و برداشت حدود ۲۵ لیتر در ثانیه مشکل آب ،این روستاها رفع شود.

احمدی همچنین تأمین روشنایی و امنیتی و آسفالت معابر را از دیگر مشکلات روستاهای بخش مرکزی میبد عنوان کرد و به رایزنی‌ با اداره برق برای تامین دوربین‌های امنیتی و پیگیری آسفالت معابر اشاره کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه