English

حجت‌الاسلام علی‌اکبر باقری بنابی:

وضعیت آرامستان‌های پارس‌آباد قابل قبول نیست / ساخت و ساز در زمین وقفی غیر قانونی است

امام جمعه شهرستان پارس‌آباد گفت: وضعیت آرامستان‌های شهرستان پارس‌آباد به هیچ وجه قابل قبول نبوده و باید شهرداری به طور جد به وضعیت این آرامستان‌ها رسیدگی کند.

وضعیت آرامستان‌های پارس‌آباد قابل قبول نیست / ساخت و ساز در زمین وقفی غیر قانونی است

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، حجت‌الاسلام علی‌اکبر باقری بنابی امام جمعه شهرستان پارس‌آباد در دیدار با فرماندار، فرمانده سپاه، شهردار و رئیس شورای شهر پارس‌آباد اظهار داشت: وضعیت آرامستان،های شهرستان مرزی پارس‌آباد مغان به هیچ وجه قابل قبول نبوده و موجب نارضایتی شهروندان شده است که باید هر چه زودتر شهرداری تصمیماتی در این باره اتخاذ کرده و اقدامات لازم را انجام دهد.

وی افزود: متاسفانه در آرامستان‌های شهرستان پارس‌آباد قبر به صورت آزاد خرید و فروش می‌شود در حالی‌که این آرامستان‌ها  از اموال موقوفی هستند.

باقری بنابی تصریح کرد: تصرف و ساخت و ساز در اموال موقوفی از نظر قانونی و شرعی مجاز نمی‌باشد و هر چه زودتر این زمین‌ها باید در اختیار شهرداری قرار گیرد.

امام جمعه شهرستان پارس‌آباد بیان کرد: امروزه با بی‌دقتی به امور نظارتی قبرستان‌ها دچار مشکل جدی برای دفن متوفیان هستیم و باید هرچه زودتر اقدامی مناسب صورت گیرد و با متخلفین طبق قانون برخود شود.

وی اظهار کرد: مکان قبرستان وقف است و کسی حق ندارد آن مکان‌ها را بفروشد و یا برای کسی نگه دارد و باید مبلغی هم برای قبرکن‌ها تعیین گردد که از خودشان قیمت‌های ۸۰۰ هزار تومانی یا ۵۰۰ هزارتومانی از بازماندگان اخذ نکنند.

باقری بنابی گفت: شهرداری باید در کمترین زمان ممکن اقدام به ساماندهی آرامستان ها کرده و زمین های که تصرف شده را از متصرفان پس بگیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه