English

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه:

۸۵ پروژه کشاورزی کرمانشاه در هفته جهاد کشاورزی افتتاح می‌شود

نوربخش حاتمی گفت: هم‌زمان با هفته جهاد کشاورزی، امسال ۸۵ پروژه بااعتبار بیش از ۱۰۹ میلیارد تومان و اشتغال‌زایی ۴۲۰ نفر در استان افتتاح می‌گردد.

۸۵ پروژه کشاورزی کرمانشاه در هفته جهاد کشاورزی افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، رئیس سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه گفت؛ طی هفته جهاد کشاورزی امسال ۸۵ پروژه بااعتبار بیش از ۱۰۹ میلیارد تومان و اشتغال‌زایی ۴۲۰ نفر در استان افتتاح و یا عملیات اجرایی آن‌ها آغاز می‌شود.

حاتمی ضمن تبریک فرارسیدن هفته جهاد کشاورزی، به اعلام برنامه‌های افتتاحی و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های زیر بخش کشاورزی در استان کرمانشاه پرداخت و افزود: ۳۰ پروژه از پروژه‌های مذکور که شامل پروژه‌های عمرانی در زیر بخش آب‌وخاک، ۴۱ پروژه نیز شامل پروژه‌های تسهیلاتی در زیر بخش‌های باغبانی، تولیدات دامی، و صنایع کشاورزی بوده و ۱۴ پروژه هم عملیات اجرایی آن‌ها آغاز می‌شود.

حاتمی در توضیحاتی پروژه‌های عمرانی قابل‌افتتاح را ۳۰ پروژه آب‌وخاک با سرمایه‌گذاری ۶ میلیارد و ۵۴۳ میلیون تومان و اشتغال‌زایی ۹۴ نفر اعلام کرد.

وی سپس به تشریح ۴۱ پروژه تسهیلاتی کشاورزی قابل‌افتتاح در استان اشاره کرد و افزود: این پروژه‌ها شامل ۹ پروژه باغبانی بااعتبار ۱۵ میلیارد تومان و اشتغال‌زایی ۴۶ نفر، ۲۶ پروژه تولیدات دامی بااعتبار بیش از ۴۰ میلیارد تومان و اشتغال‌زایی ۱۲۹ نفر، ۷ پروژه صنایع کشاورزی بااعتبار ۱۷ میلیارد و ۳۵۵ میلیون تومان و اشتغال‌زایی ۹۵ نفر می‌باشند که طی هفته جهاد کشاورزی به بهره‌برداری می‌رسند.

این مقام مسئول در ادامه به شروع عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی و تسهیلاتی بخش کشاورزی استان در هفته جهاد کشاورزی اشاره داشت و گفت: این پروژه‌ها که جمعاً ۱۴ پروژه می‌باشند با ۳۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری زمینه ایجاد اشتغال ۶۷ نفر را فراهم می‌آورند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه