English

بهروز رزمی:

پروژه اتصال مدارس روستایی به شبکه ملی اطلاعات در روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان اردبیل اجرا می‌شود

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل از اجرای پروژه اتصال مدارس روستایی به شبکه ملی اطلاعات در روستاهای بالای 20 خانوار استان اردبیل خبر داد.

پروژه اتصال مدارس روستایی به شبکه ملی اطلاعات در روستاهای بالای 20 خانوار استان اردبیل اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، بهروز رزمی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با حضور در فرمانداری شهرستان خلخال اظهار داشت: اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اقدامات و برنامه‌های بسیاری را در این شهرستان انجام داده است.

وی افزود: پروژه اتصال مدارس روستایی به شبکه ملی اطلاعات در روستاهای بالای 20 خانوار استان از جمله پروژه‌های مهم این اداره کل در راستای ایجاد زیرساخت‌های آموزش از راه دور در مدارس برای استفاده در مواقع بحرانی همچون شیوع ویروس کرونا است.

رزمی تصریح کرد: این پروژه با تجهیز مدارس روستایی به شبکه فیبر نوری اجرا و در این راستا 51 مدرسه روستایی و 110 مدرسه شهری خلخال نیز به شبکه ملی اطلاعات متصل می شود و تا پایان سال تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل تصریح کرد: موافقت‌ های لازم برای احداث سایت همراه اول با تکنولوژی نسل سوم و نسل چهارم از وزارت متبوع اخذ شده است که از این تعداد هم اکنون 11 سایت آماده افتتاح و بهره برداری و عملیات اجرایی 20 سایت دیگر تا پایان سال 1399 به اتمام خواهد رسید.

وی ادامه داد: در سال گذشته 160 کیلومتر شبکه فیبر نوری در شمال استان از محل اعتبارات طرح USO اجرا شده است و اجرای پروژه توسعه فیبر نوری در شهرستان خلخال به طول 80 کیلومتر نیز در دستور کار است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه