English

وزیر اطلاعات:

نام دستگاه‌های امنیتی برای مجرمین باید رعب انگیز باشد

وزیر اطلاعات گفت: باید نام دستگاه‌های امنیتی و انتظامی برای کسانی که مرتکب جرم می‌شوند رعب انگیز و برای مردم آرامش آور باشد.

نام دستگاه‌های امنیتی برای مجرمین باید رعب انگیز باشد

به گزارش خبرگزاری موج قم، حجت الاسلام والمسلمین محمود علوی در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل اطلاعات استان قم، ضمن اینکه خدمت در قم را توفیق الهی دانست، پیوند تنگاتنگ اقتصاد، فرهنگ، توسعه سیاسی، اجتماعی و علمی با امنیت را مورد توجه قرار داد و اظهار کرد: دو مقوله امنیت و سلامتی که از سوی رسول اکرم (ص) نیز به عنوان نعمت های الهی یاد شده، در سایه ی سایر زیرساخت ها محقق خواهند شد.

وزیر اطلاعات اثرات مخرب ناامنی را مورد توجه قرار داد و با بیان اینکه تامین امنیت جزء حقوق مردم بر حاکمان است افزود: تامین امنیت برای شهروندان یکی از وظایف و اولویت‌های اساسی است.

وی با بیان اینکه یکی از پیشنیازهای ارتقاء ایمان و معنویت در جامعه توسعه امنیت است خاطرنشان کرد: خیر و برکت در سرزمین‌ها در سایه امنیت محقق خواهد شد.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه پیام مسؤولان امنیتی برای آحاد جامعه باید آرامش و اطمینان باشد، خاطرنشان کرد: کار امنیتی به همراه رعایت اخلاق اسلامی ماندگارترین امنیت را برای جامعه به همراه خواهد داشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، همدلی مسئولان استان قم در مدیریت بحران کرونا را خوب دانست و تصریح کرد: قم عملکرد مطلوبی در این راستا داشته است.

علوی همچنین نقش مسؤولان استان را دارای ابعاد ملی دانست و خاطرنشان کرد: تقدم کار امنیتی در وزارت اطلاعات بر پیشگیری است و بایستی تلاش مسئولان استانی نیز در همین راستا باشد.

وی در پایان ضمن قدردانی از خدمات مدیرکل پیشین اطلاعات قم در تعامل با مدیریت استان در راستای پیشگیری از تخلفات و تأمین امنیت، مدیر کل جدید اطلاعات استان قم را معرفی کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی